Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت که قرارداد 25 ساله با چین باید در اختیار نمایندگان قرار گیرد و قصد دولت از این قرارداد روشن باشد.

محمود احمدی بیغش در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی مسائل سیاست خارجی گفت: در ارتباط با قرارداد چین مثل برجام عمل نکنید. این قرارداد باید در اختیار نمایندگان قرار گیرد و قصد دولت از این قرارداد روشن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از نکاتی که پیرامون سیاست خارجی ما وجود دارد رویکرد منفعلانه و تک بعدی آن است. هفت سال است سیاست خارجی را به برجام گره زدید. آمریکا دست چدنی اش را از زیر دستکش مخملی بیرون آورده و ما تازه این را فهمیده ایم. دستمان خالی است و سرمان کلاه رفته شاید هم کلاه نرفته و خودمان می خواستیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ما همچنان منتظر اروپا ماندیم و اروپا امروز شمشیرش را از رو بسته و به دنبال پرونده سازی در شورای حکام است و ما همچنان منفعلیم همه جهان 5+1 نیست.

احمدی بیغش ادامه داد: درباره بازار کشورهای اطراف حرف نمی زنیم زیرا از دیپلماسی اقتصادی ناامیدیم، البته توئیت کردن تاثیر بین المللی دارد به ویژه در دستگاه دیپلماسی اما توئیت معجزه نمی کند بلکه تنها موج راه می اندازد. شما که هواپیمای اختصاصی دارید به کشورهای دیگر بروید و دست به اقنا بزنید. آنها می خواهند ایران هراسی کنند، رایزنی شیطان بزرگ نیازمند رویکرد فعالتری است.

نماینده مردم شازند خطاب به ظریف گفت: شما گفتید با همسایه ها ارتباط خوبی دارید اما در تلویزیون ملی ترکیه با حمایت اردوغان برای بخشی از کشور ما خواب می بینند و شما هیچ کاری نمی کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظريف شورای حکام برجام امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شختی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • حال کارگران خوب است!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد