Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:02:58 GMT

خربین بالاتر از طارمی و رضایی ایستاد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۴۱۲۰

خربین بالاتر از طارمی و رضایی ایستاد + عکس

عمر خربین، مهاجم تیم فوتبال الهلال عربستان بالاتر از مهدی طارمی و کاوه رضایی، به عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هفته گذشته، بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 را به رای کاربران گذاشت که مهدی طارمی و کاوه رضایی، مهاجمان پیشین پرسپولیس و استقلال در این نظرسنجی حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل مهدوی‌کیا در میان برترین گل‌های تاریخ آسیایی‌ها در جام جهانی

با پایان مهلت شرکت در این نظرسنجی، عمر خربین مهاجم سوری الهلال عربستان که آقای گل مسابقات این دوره شد، با کسب 37 درصد از 26 هزار و 843 رای، بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 لقب گرفت. طارمی و رضایی با 34 و 24 درصد، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر بخوانید... احتمال شکستن رکورد ۳۷ ساله ریوآوه توسط مهدی طارمی خروج کاوه رضایی از فهرست کلوب بروژ/ بیات: او را به شارلوا باز می‌گردانم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا کاوه رضایی مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا کاوه رضایی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و یوونتوس در المپیکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ توانست جالوروسی را پیش بیندازد، اما در دقیقه ۳۱ گلیسون برمر مدافع برزیلی یووه روی سانتر عالی فدریکو کیزا بازی را مساوی کرد.

در ادامه دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند که از دست دادند تا بازی مساوی تمام شود.

سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ برای این تیم به میدان آمد و در لحظات پایانی یک پاس عالی برای تامی آبراهام دیگر مهاجم رم مهیا کرد که این مهاجم انگلیسی قدر پاس آزمون را نداست و مصاف تک به تک با شزنی را از دست داد.

بانوی پیر با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. رم هم با ۶۰ امتیاز پنجم است، اما به شدت خطر از دست دادن جایگاهش و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را احساس می‌کند. آتالانتا دو بازی کمتر و سه امتیاز کمتر نسبت به رم دارد و در رتبه ششم قرار دارد و می‌تواند جای این تیم را در رتبه پنجم بگیرد و آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان را تصاحب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • عکس| تصویر جدید مهدی طارمی و جایزه ارزشمندش
  • فیلم| درخشش طارمی و خوشحالی اینزاگی از جذب او
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون