Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سعیدی در گفتگو با مهر اظهار کرد: آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که از سخت افزار به منظور استفاده از شبکه شاد برخوردار نیستند مکاتبات زیادی در سطح استان و ملی انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: سعی می‌کنیم با کمک دولت و خیرین سخت افزارهایی برای استفاده این دانش آموزان تهیه و در اختیارشان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این حال اگر نتوانیم این موارد را تأمین کنیم موظف هستیم به صورت بسته‌های آموزشی، محتواهای درسی را در درب منازل ارائه دهیم لذا سعی می‌کنیم هر طور شده اجازه عقب افتادن دانش آموزان از تحصیل را ندهیم.

سعیدی با اشاره به مشخص نبودن وضعیت کرونا در سال تحصیلی آینده گفت: به نسبت شرایط و با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص شهریه مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی آینده بیان کرد: اگر بنا باشد دانش آموزان به صورت غیر حضوری در کلاس حاضر شوند، قطعاً مواردی همچون کلاس‌های فوق برنامه و برخی هزینه‌های دیگر وجود ندارد که باعث می‌شود شهریه مدارس غیر دولتی کاهش یابد.

کد خبر 4966135

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش خراسان شمالی تعطیلی مدارس شهریه مدارس غیردولتی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، مدارس را جایگاه تحقق عدالت آموزشی دانست و بر افزایش سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص، تأکید کرد.  
رضا مراد صحرایی نگاه رئیس جمهور مبنی بر لزوم ارتقاء کیفیت و تقویت مدارس دولتی را یادآوری کرد و گفت: باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم و این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.
وی برای تقویت مدارس دولتی، تأمین نیروی مورد نیاز این مدارس، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تحقق این امر، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت این مدارس و تدریس معلمان خاص در آنها را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه تأکید کرد: برای تقویت و ارتقاء جایگاه مدرسه که هدف اصلی آموزش و پرورش است، باید برخی محدودیت‌ها رفع و اختیاراتی به مدارس تفویض شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان