Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-موهبتی با اشاره به روند قابل توجه پیشرفت نسخه نویسی الکترونیکی گفت: پیش بینی می‌کنیم که از ابتدای شهریور قالب نسخه پیچ‌ها هم الکترونیکی شود.

طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در خصوص نسخه نویسی الکترونیکی در سراسر کشور بیان کرد: خوشبختانه نسخه نویسی الکترونیکی طی ۳ ماه اخیر با اتفاقات خوبی در توسعه زیرساخت‌ها همراه بوده است، زیرا در سال گذشته در سازمان بیمه سلامت به صورت پایلوت اجتماعی فعالیت داشته ایم، اما امسال زیرساخت بهتری برای نسخه نویسی الکترونیکی به وجود آمد به طوری که در حال حاضر از مجموع ۱۷ هزار طرف قرارداد ۹ هزار قرارداد دیگر متصل به نسخه نویسی الکترونیکی شدند، این یعنی نسبت به اوایل سال با پیشرفت چشمگیری رو به رو شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: تا پایان سال و براساس هدف گذاری‌های انجام شده ۸۰ درصد طرف قرارداد‌ها باید از نسخه نویسی الکترونیکی استفاده کنند، البته شرایط کرونا در تسریع روند این موضوع حائز اهمیت است به طوریکه با رعایت اقتضائات بیماری کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی نسخه نویسی الکترونیکی یکی از مهمترین تصمیمات تاثیر گذار است.

رئیس سازمان بیمه سلامت خبرداد: نسخه پیچی الکترونیکی نیز علاوه بر نسخه نویسی الکترونیکی در کشور رشد قابل توجهی داشته و در حال حاضر ۴ هزار مرکز نسخه پیچی الکترونیکی را انجام داده اند، خوشبختانه استفاده از نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیکی به سرعت در حال افزایش بوده و پیش بینی ما این است که از ابتدای شهریور قالب نسخه‌های دریافتی و نسخه پیچی الکترونیکی به صورت الکترونیکی انجام شود.

موهبتی در پاسخ به اینکه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در بیمارستان‌ها به چه صورت انجام می‌شود، تصریح کرد: نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در بیمارستان‌ها توسط سامانه تبادل اسناد صورت می‌گیرد همچنین این موضوع در تمام بیمارستان‌های به غیر از بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی محقق شده است به طوریکه امسال در نظر داریم در بخش غیر دولتی و بخش خصوصی سامانه تبادل اسناد را مستقر کنیم، خوشبختانه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی در بخش دولتی ۱۰۰ درصد محقق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نسخه پیچی الکترونیکی نسخه نویسی الکترونیکی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی