Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، هفتمین جلسه کمیته راهبری مرکز جامع سلامت روان (CMHC) به ریاست دکتر حمید چوبینه و با حضور اعضا از جمله دکتر احمدعلی نوربالا رئیس گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ابتدای این نشست با ابراز خرسندی از به بار نشستن تلاش‌ها برای راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روان، از افتتاح ساختمان جدید این مرکز طی هفته‌های آینده با حضور آنلاین شهردار تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر چوبینه با اشاره به اینکه توجه جدی به سلامت روان در مدیریت سلامت جامعه همچنان غایب است، گفت: خوشبختانه تمامی ایده‌های نوینی که در حوزه سلامت روان وجود دارد، در شرکت شهر سالم و با بکارگیری نیروهای مجرب و اساتید متخصص انسجام پیدا کرد و به تأسیس مرکز جامع سلامت روان منجر شد.

در ادامه این جلسه، محمدمهدی گلمکانی سرپرست کمیته راه‌اندازی مرکز جامع سلامت روان گزارشی از روند تکمیل ساختمان این مرکز ارائه داد.

پس از پایان این جلسه، مدیرعامل شرکت شهر سالم به همراه معاونان و مدیران این شرکت از روند تکمیل ساختمان جدید مرکز جامع سلامت روان (CMHC) بازدید کردند.

ساختمان جدید این مرکز با مساحت ۳۰۰ متر مربع در بازارچه سنتی ستارخان قرار دارد.

کد خبر 528162 برچسب‌ها شهرداری تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر مرکز جامع سلامت روان شرکت شهر سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه