Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:04:50 GMT

لاشه یک قلاده فک خزری در ساحل رودسر پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۶۶۱۶

لاشه یک قلاده فک خزری در ساحل رودسر پیدا شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: لاشه یک قلاده فک خزری در ساحل این شهرستان رودسر پیدا شد.

به گزارش جماران، علی محمدپور با اشاره به اینکه لاشه یک قلاده فک خزری که چند روز پیش تلف شده بود امروز در ساحل شهر رودسر پیدا شد، اظهار کرد: دلیل مرگ این حیوان نامشخص است و پس از بررسی ها نتیجه قطعی اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با بیان اینکه فک خزری تنها پستاندار دریای خزر است، افزود: فک‌خزری از گونه‌های جانوری در معرض انقراض و حمایت شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهم تلف‌شدن فک خزری گیرکردن این جانور در تور صیادان است.

محمدپور ادامه داد: فک خزری حیوانی است که به هیچ وجه به انسان آسیب نمی‌زند، بنابراین از مردم و مسافرین تقاضا داریم، در صورت مشاهده این گونه جانوری در سواحل از حمله‌ور شدن به فک‌های خزری خودداری کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر تاکید کرد: در صورت مشاهده فک خزری بلافاصله باید به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع داده شود.

وی یادآور شد: سال گذشته دو لاشه خزری در سال جاری رودسر پیدا شد و لاشه‌ای که امروز کشف شد، اولین لاشه فک خزری ساحل رودسر در سال‌جاری است.

محمدپور در خصوص زادآوری این گونه جانوری در سواحل رودسر گفت: تاکنون موردی از زادآوری در این منطقه دیده نشده است اما مشاهده توله فک‌های خزری به ما گزارش شده است.

وی افزود: همواره به صیادان توصه کرده‌ایم هنگام صید مراقب فک‌های خزری باشند و اداره کل شیلات نیز همکاری خوبی با ما برای حفاظت از فک‌های خزری دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا لاشه فک خزری فک خزری سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان رودسر رودسر پیدا شد فک های خزری فک خزری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم های پاور

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم های پاور به کارگردانی هادی محمدپور و امیر شایان مهر و هادی محمدپور محصول سال 1402 است. شهید ستاری و شهید بابایی حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند... . اتابک نادری (شهید ستاری)، سپیده خداوردی، الناز اسماعیلی، مهرداد ضیایی، علیرام نورایی (شهید بابایی)، مجید پتکی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم مقابل دوربین عارف نامور بازی کردند. بهزاد عبدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و احسان شیبانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان