Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر مالکی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه توزیع اعتبارات شهرستانی به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی ویژه همان اعتباراتی است که استان‌ها در اختصاص آن نقشی ندارند و برای اجرای طرح‌های مشخصی به‌صورت متمرکز تخصیص می‌یابد، اظهار داشت: سهم استان سمنان در اختصاص این اعتبارات در سال جاری ۶۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیارد تومان است.

وی بابیان اینکه این اعتبار نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است، افزود: کل اعتبارات مصوب و متوازن استان در سال جاری ۲۳۳ میلیارد تومان تعیین‌شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه میزان درآمد دولت براثر تحریم‌ها کاهش‌یافته است، تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی متوازن و استانی این منطقه در سال جاری یک درصد کاهش‌یافته است.

مالکی در ادامه فهرستی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان سمنان برای تخصیص اعتبار را عنوان کرد و گفت: پروژه‌های سد نمرود، جاده ایوانکی- آبسرد، جاده سیمین دشت- گرمسار، تکمیل ساختمان فرمانداری‌های استان، پروژه‌های انتقال آب شاهرود، پروژه جاده سمنان _ فیروزکوه، اجرای سد فینسک، مطالعه‌ی انتقال آب خزر به فلات مرکزی، انتقال و تکمیل زندان‌های سمنان و دامغان، احداث مراکز سوانح سوختگی کوثر، احداث پل شهرک صنعتی سمنان و جاده دامغان- معلمان، مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های استان، کنارگذرهای استان و پروژه حرم تا حرم از اعتبارات استانی در سال جاری بهره‌مندمی شوند.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های بهداشتی و درمانی، آموزش‌وپرورش و پروژه‌های راه‌سازی در اولویت برای تخصیص اعتبار در سال جاری قرار دارند، اضافه کرد: پروژه جاده دامغان - گلوگاه، اجرای فاضلاب شهرهای استان، تکمیل ورزشگاه‌های استان، جاده شاهرود- آزادشهر، جاده شاهرود- میامی و مجتمع ایثارگران نیز در اولویت‌های بعدی برای تخصیص اعتبارات استانی قرار دارند.

کد خبر 4966350

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری سمنان اعتبارات ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر اعتبارات استانی استان سمنان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، جعفر قزوینیان، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در جلسه بازآفرینی شهری با بیان اینکه باید دست به دست هم بدهند و در خصوص بازآفرینی شهری انرژی بیشتری گذاشته شود، اظهار کرد: در جلسه پیشنهادات چند پروژه مطرح شد که معتقدیم این پیشنهادات می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: با راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در این شهرستان، کارگزاری برای این دفتر انتخاب خواهد شد تا بتوانیم به صورت جدی وارد کار شویم و از ظرفیت مردم و مسئولان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده در شناساندن و معرفی مشوق‌ها به مردم بسیار مؤثر است، اضافه کرد: باید در این خصوص جلسات متعددی با سازنده‌ها برگزار شود تا مسائل در جلسات بررسی و گزارش داده شود، چرا که این مهم در پیشرفت کار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری اعتبار خاصی از طریق سازمان مرکزی به صورت مستقیم ابلاغ نمی‌کند، ادامه داد: این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌تواند به شهرداری نیز کمک کند.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین این مجموعه از طریق کمیسیون ماده ۵ ظرفیت بالقوه‌ای دارد، به همین خاطر شهرداری ابهر می‌تواند پیشنهادهای خوبی در این خصوص به ستاد ارائه دهد تا اقدامات و کارهای لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه می‌توان از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده است، استفاده کرد، گفت: در این راستا شهرداری ابهر باید پروژه‌هایی را که برای مردم و شهرستان مفید و جذاب است، ارائه دهد.

کد خبر 751121

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • کلنگ‌زنی پروژه فاضلاب شهر قروه درگزین در سال‌جاری
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین سال جاری
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان