Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در اطلاعیه‌ای با اعلام ابتلای ۲۵ نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا، از خیز خطرناک ویروس در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در اطلاعیه‌ای از خیز خطرناک ویروس کرونا در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه، امروز ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این منطقه خراسان رضوی شناسایی شده و مجموع مبتلایان به این بیماری تا به امروز در سبزوار و مناطق تحت پوشش این دانشگاه به ۶۵۹ نفر رسیده است.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کرد که تاکنون ۵۲ نفر سبزواری در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ابتلا به کرونا شیوع کرونا موج دوم کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام