Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@17:13:26 GMT

کشف120میلیارداقلام‌بهداشتی درتهران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۰۴۹۳

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف انبار بزرگ لوازم بهداشتی احتکار شده در جنوب غرب تهران به ارزش ۱۲۰میلیارد ریال خبر داد. ناطقان: سردارعلی ذوالقدری اظهارکرد: روز گذشته خبری مبنی بر احتکار و فروش گسترده اقلام بهداشتی خارج از شبکه توزیع توسط مالک یک انباری بزرگ در حوالی خیابان استاد معین دریافت شد و بررسی موضوع  در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:  در تحقیقات میدانی صحت خبر دریافتی تایید شد و ماموران این پایگاه موفق شدند هویت مالک انبار و محل آن را شناسایی کنند.

ذوالقدری اضافه کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ و روز گذشته تیم عملیات پایگاه هشتم به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری مالک انبار از داخل آن مقادیر زیادی کالاهای بهداشتی احتکار شده کشف شد.  

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: اموال کشف شده شامل ۲ میلیون و ۴۵ هزار جفت دستکش لاتکس، ۴۲۰  لیتر الکل اتانول، ۳۱۸۰  بطری محلول ضدعفونی کننده،  ۲ میلیون و ۵۰۰  هزار عدد ماسک ساده، ۲۱۰ هزار عدد ماسک فیلتر دار، ۴۰۰  بطری خالی،  ۵۰۰ هزار جفت دستکش پلاستیکی،  ۱۹۰۰ژل ضد عفونی کننده و  ۱۳۰۰ دست لباس ایزوله می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان با اشاره به اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد:  کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را بیش از ۱۲۰میلیارد ریال برآورد کرده اند. منبع: ایسنا برچسب ها: اقلام بهداشتی احتکاری ، جنوب غرب تهران ، کشف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اقلام بهداشتی احتکاری جنوب غرب تهران کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، پایگاه مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران جهت رفاه حال علاقه‌مندان به کتاب از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته است.

به این‌ترتیب کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آنها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی به سایت مراجعه کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده «به عموم کاربران توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.»

کد خبر 6098300 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است