Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به لزوم جلوگیری از برداشت بی‌رویه شن و ماسه گفت: دادستان‌های استان را موظف کردیم اقدامات لازم جهت جلوگیری از برداشت بی‌رویه شن و ماسه انجام دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در نشست هم‌اندیشی با امامان جمعه استان گیلان با اشاره به برداشت بی‌رویه شن و ماسه در بعضی نقاط استان اظهار داشت: این برداشت‌ها سبب بروز خسارت‌هایی شده لذا تمامی دادستان‌های استان را موظف کردیم تا اقدامات لازم را برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه شن و ماسه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به انتقادات عده‌ای مبنی بر اینکه جلوگیری از برداشت شن و ماسه در توسعه و عمران اختلال ایجاد می‌کند و عقب‌ماندگی را در پی خواهد داشت بیان کرد: در سیل اخیر به‌جهت برداشت‌های بی‌رویه شن و ماسه و تغییر بستر رودخانه در طول سال بیش از 400 میلیارد تومان خسارت به پل‌های گیلان در بعضی مناطق وارد شد.

خلیلی خاطرنشان کرد: امامان جمعه و روحانیون همواره مشکلات و دغدغه‌های مردم را به گوش مسئولان استان و دستگاه قضا می‌رسانند و لازم است که در کنار ترویج آموزه‌های دینی و اخلاقی مردم را از میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی، آبادانی و همچنین دستاوردهای نظام مطلع کنند.

برخورد قاطع با متخلفان برداشت شن و ماسه در رودخانه‌های گیلانبرداشت شن و ماسه در بستر رودخانه‌های گیلان ممنوع شدبرداشت شن و ماسه از بستر رودخانه‌های مازندران ممنوع شد

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز در این نشست با اشاره به تاثیرگذاری امامان جمعه در تبلیغ مسائل مختلف دینی، اجتماعی و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مردم به امامان جمعه اعتماد دارند از طرفی امامان جمعه با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز موثر هستند.

‌رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به وظایف امامان جمعه در سطح استان اظهار داشت: ریاست شورای فرهنگی، امور مساجد و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله وظایف امامان جمعه در سطح استان است که در کاهش مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز موثر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی با انتقاد از کمبود بودجه‌ فرهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف مذکور امامان جمعه در سطح استان اما متاسفانه از بودجه‌های فرهنگی لازم برخوردار نیستند و در این زمینه نیازمند توجه و حمایت ویژه هستند.

به گزارش تسنیم، توجه به مقوله عفاف و حجاب، حفظ منابع طبیعی، مقابله با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز، مدیریت زباله، تخصیص عادلانه بودجه فرهنگی و همچنین چاره‌اندیشی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و ارتباط بیشتر و دسترسی راحت‌تر مردم به مسئولان از جمله مطالبات هریک از امامان جمعه بوده که در نشست امروز به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/612/ ز

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... تخلف آشکار پیمانکار تفکیک زباله شهرداری کرج مورد پیگرد قانونی قرار گیرد برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند دادستان کرمان: عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برداشت بی رویه شن و ماسه جلوگیری از برداشت برداشت شن و ماسه دادگستری گیلان امامان جمعه پیگرد قانونی شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند