Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: تکمیل طرح‌های در دست اجرای استان بوشهر به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.

وی از تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های شهر هوشمند بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این طرح زیرساخت مهمی برای شرکت‌های نوپا و دانش‌بنیان است که اعتبارات مورد نیاز آن اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر به نقش بسیار مهم طرح کاداستر در حل مشکلات و اختلافات ملکی اشاره کرد و ادامه داد: امسال ۴۰ میلیارد ریال به منظور تسریع در تکمیل طرح کاداستر استان بوشهر تخصیص می‌یابد.

وی خواستار تلاش همه مدیران استان برای جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شد و بیان کرد: تکمیل طرح‌های عمرانی استان بوشهر نیازمند جذب اعتبارات ملی است که مدیران استان باید تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

گراوند با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در چهار شهرستان، خاطرنشان کرد: شاهد روند صعودی ابتلاء به کرونا در استان بوشهر هستیم و تعداد افراد بستری و فوتی‌ها رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه همه کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید از ماسک استفاده کنند، افزود: برای بررسی وضعیت ادارات در استفاده کارکنان و مراجعه‌کنندگان از ماسک تیم‌های نظارتی تشکیل شود.

استاندار بوشهر از برخورد قانونی با صنوف و کسبه‌ای که پروتکل بهداشتی را رعایت نکنند خبر داد و گفت: انتظار می‌رود مدیران توجه ویژه‌ای به استفاده کارکنان از ماسک داشته باشند.

کد خبر 4966784

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر ویروس کرونا بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد دهه کرامت بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا مواد مخدر استان بوشهر تکمیل طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد