Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، عبدالکریم الهارونی رئیس شورای مشورتی جنبش النهضه تونس امروز یکشنبه فاش کرد که امارات به دنبال تطمیع الباجی قائد السبسی رئیس جمهور فقید تونس با پیشنهاد وسوسه کننده ای در ازای کنار زدن جنبش النهضه از حکومت و روند سیاسی تونس بوده است.

وی افزود: اما السبسی که سال ۲۰۱۹ درگذشت، مردی وطن پرست بود و این پیشنهاد را رد و خطاب به مقامات ابوظبی اعلام کرد که تونس فروشی نیست و کشوری مستقل با ملتی آزاده است و منافع و مصلحتش را به خوبی می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهارونی در ادامه گفت: انقلاب مسالمت آمیز از تونس شروع شد و ما نه انقلاب صادر می کنیم و نه وارد می کنیم. تونس مسیر خودش را مشخص کرد و به دموکراسی توافقی که احدی در آن کنار زده نمی شود روی آورد و بر مقابله با چالشهای اقتصادی و اجتماعی اصرار دارد.

وی تاکید کرد: طی ۱۰ سال گذشته تحرکاتی از سوی دشمنان انقلابها در جهان عربی برای درهم شکستن بهار عربی و خواسته های ملت های آن انجام شده است. این کشورها به دنبال نابودی تجربه دموکراسی تونس بودند. تونس کشور کودتاها نیست و ارتش ما حامی انقلاب و دموکراسی است و در جنگ علیه تروریسم پیشتاز است و مورد احترام همه تونسی هاست و امکان تقلب در انتخابات در تونس وجود ندارد زیرا تحت نظارت هیئتی مستقل و نظارت جامعه مدنی و رسانه های آزاد است.

کد خبر 4966792

منبع: مهر

کلیدواژه: تونس امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران لبنان عربستان سعودی روسیه فلسطین افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

امام جمعه مشهد بیان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام، اسلام، انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

دیگر خبرها

  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟