Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@08:40:24 GMT

۴۵ پیشنهاد ارتقای صنعت برق در سمنان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۷۹۶

۴۵ پیشنهاد ارتقای صنعت برق در سمنان بررسی شد

۴۵ پیشنهاد پذیرفته‌شده توسط کارگروه‌های هفت‌گانه نظام پیشنهادهای شرکت توزیع برق استان سمنان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان عصر امروز در چهارمین نشست کمیته عالی نظام پیشنهادها و نوآوری شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: نظام پیشنهادها، یک سیستم مدیریتی برانگیزاننده برای کارکنان هر سازمان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مشارکت فعال مدیران و کارکنان شرکت در نظام پیشنهادها، یکی از عوامل موفقیت و بهبود مستمر به‌منظور تعالی سازمان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: در واقع نظام پیشنهادها تکنیکی است که از طریق آن می‌توان به یافته‌های ذهنی و اندیشه‌های سرمایه انسانی در حل مسائل دست یافت و به‌نوعی، این سیستم فرمان‌بری از دانایی و به گردش انداختن اندیشه است.

موسوی‌زاده با اشاره به آنچه در نظام پیشنهادها به‌عنوان اهداف آرمانی و در حقیقت به‌عنوان فلسفه به‌کارگیری آن مطرح است، اظهار کرد: افزایش توان شرکت در مقابل خواسته‌های متغیر مصرف‌کنندگان خدمات از طریق ارج نهادن به فضایل و توانایی‌های انسان و همسو کردن اهداف کارکنان با هدف‌های شرکت و نهایتاً به‌کارگیری صحیح تجربه، اندیشه و آرا و عقاید آنها در هر رده شغلی و در هر بخش سازمانی است.

45 پیشنهاد پذیرفته‌شده توسط کارگروه‌های هفت‌گانه نظام پیشنهادها مورد بررسی قرار گرفته و 40 پیشنهاد و ایده که در این نشست مصوب شد، برای اجرا به واحدهای ذی‌ربط ارائه شدند.

انتهای پیام/۷۴۰۱۸/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان صنعت برق برق نوآوری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان توزیع برق موسوی زاده شرکت توزیع برق استان سمنان نظام پیشنهادها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر و چندین شرکت دانش بنیان از کشورهای چین، ترکیه، هند و همچنین از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی، ایلام وقم آغاز بکار کرد.

دریافت 33 MB

تصویربردار: مسعود زارع / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی