Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:38:47 GMT

رئال مادرید و تبرئه شدن از یک تهمت بزرگ(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۲۹۸۱

رئال مادرید و تبرئه شدن از یک تهمت بزرگ(عکس)

آاس در گزارشی مدعی شد در صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه رئال مادرید، رائول گارسیا در موقعیت آفساید قرار داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در طول فصل جاری رقابت‌های لالیگا انتقادات زیادی نسبت به نحوه داوری در این مسابقات و جانب داری از تیم‌های بزرگ مطرح شده است؛ موضوعی که طی هفته های اخیر در رابطه با رئال مادرید به اوج خود رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

یک اتفاق جنجالی در دیدار امروز رئال مادرید مقابل بیلبائو، انتقادات درباره جانب داری از این تیم را به اوج خود رساند تا جایی که حتی زین الدین زیدان نیز بعد از این بازی به شدت عصبانیت خود را از این صحبت ها نشان داد.

 

چند لحظه بعد از گل رئال مادرید از روی نقطه پنالتی، صحنه مشکوکی درون محوطه جریمه این تیم رخ داد و سرخیو راموس به شکلی نسبتاً شدید ساق پای رائول گارسیا را هدف قرار داد اما داور مسابقه و حتی VAR هیچ گونه خطای پنالتی تشخیص ندادند؛ موضوعی که در چند ساعت گذشته موج بزرگی از انتقادات را در فضای مجازی به همراه داشته است.

 

با این حال و در همین رابطه اما آاس ادعای جالبی را مطرح کرده است. این منبع اسپانیایی معتقد است که پیش از رسیدن توپ به رائول گارسیا و انجام خطا توسط سرخیو راموس، هافبک بیلبائو در منطقه آفساید قرار داشته و همین موضوع اعلام هرگونه خطا را منتفی می کند؛ اتفاقی که باعث می شود به نوعی رئال‌مادرید از این اتهام، حداقل در بازی مقابل بیلبائو تبرئه شود.

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2017/18، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. رونالدو و بیل گل های رئال مادرید و در مقابل لیونل مسی و سوارز گل های بارسلونا را در این بازی به ثمر رساندند.

دانلود (28MB)

دیگر خبرها

  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر