Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:28:17 GMT

صادقی: خوب دفاع کردیم و کم موقعیت دادیم

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۳۴۳۹

صادقی: خوب دفاع کردیم و کم موقعیت دادیم

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا بعد از تساوی بدون گل برابر سپاهان، از استرس تیمش بعد از انتشار اخبار کرونا گفت.

به گزارش "ورزش سه" صادقی که از تساوی تیمش برابر سپاهان راضی به نظر می‌رسید، در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید دستگردی حاضر شد و اعلام کرد از این‌که تیمش با همه وجود تلاش کرده، راضی است؛ او گفت: با توجه به تیمی که داریم و بازی کردن مقابل تیم پرمهره سپاهان، نتیجه خوبی کسب کردیم؛ برنامه ما خوب دفاع کردن و ندادن موقعیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دو موقعیت به حریف دادیم که دروازه‌بان ما خوب کار کرد. در مجموع تیم ما با تمام وجود تلاش کرد و از نتیجه راضی هستم.

 

وی در واکنش به مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال و اینکه سایپا هفته گذشته برابر این تیم بازی کرده است، گفت: در دو روز گذشته به جای اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنیم، فقط در مورد این موضوع حرف زدیم. همه بازیکنان استرس دارند. آنها در هتل با دستکش و ماسک هستند، اما در بازی نمی‌توانند این‌طوری باشند. بدتر از همه اینکه 13 بازیکن استقلال مبتلا به کرونا شده‌اند و ما با این تیم بازی کرده بودیم. این مسئله به بازیکنان و خانواده‌های‌شان استرس وارد می‌کند و در عملکرد فنی تیم نیز تأثیرگذار خواهد بود.

 

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا موافق تعطیلی لیگ است یا نه، گفت: در این مورد خیلی صحبت کردیم. پیش از اینکه مسابقات شروع شود، گفتیم که باید شرایط را ببینیم. اگر بیماری کرونا کنترل شد، مسابقات را شروع کنند، در غیر این‌صورت زمانی که بیماری کنترل شد، ادامه لیگ را به لیگ فصل آینده بچسبانند و برگزار کنند تا هم تکلیف قهرمان می‌شود هم تیم‌های سقوط‌کننده. این پیشنهاد ما بود، اما مسئولان تصمیم گرفتند که لیگ برتر دنبال شود. ما هم تمرینات‌مان را شروع کردیم و پنج بار از بازیکنان تست گرفتیم. نمونه تست یکی از بازیکنان مثبت شد و پس از دوران قرنطینه برگشت. تست یکی دیگر از بازیکنان ما هم پیش از دیدار با استقلال مثبت اعلام شد که هنوز به تیم اضافه نشده است. این مسئله جای نگرانی دارد و همه بازیکنان نگران وضعیت هستند.

ابراهیم صادقی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم صادقی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در تاریخ ۸ مه در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.

دو تیم در شرایط متفاوتی هستند. رئال مادرید به تازگی قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده است و در سمت دیگر بایرن مونیخ کورس قهرمانی را به بایر لورکوزن باخته و پس از ۱۲ سال در کسب عنوان قهرمانی ناکام مانده است.

با این حال هر دو برای یک هدف می‌جنگند. بایرن به دنبال فرار از یک فصل ناموفق قهرمانی چمپیونزلیگ را می‌خواهد و در سمت دیگر رئال مادرید خواهان تکمیل فصل فوق‌العاده‌اش با چمپیونزلیگ پانزدهم است.

در دیدار رفت در مونیخ که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، هر دو تیم موقعیت‌هایی را از دست دادند. سهم باواریایی‌ها در این فرصت‌های از دست‌رفته بیشتر بود، در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود بایرن دنبال می‌شد، آنها چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و نتوانستند اختلاف را بیشتر کنند و درنهایت گل مساوی را دریافت کردند.

مانوئل‌ نویر در گفت‌وگویی کوتاه با موندو دپورتیوو مدعی شد که آنها مستحق پیروزی در دیدار رفت بودند و حالا در بازی برگشت باید بی‌رحم‌تر ظاهر شوند تا به فینال صعود کنند.

او گفت: «این یک بازی بسیار مهم است. ما تا اینجا خوب کار نکرده‌ایم و فصل ما به لیگ قهرمانان بستگی دارد. اگر بتوانیم رئال را ببریم و سپس در ومبلی قهرمان شویم، با تمام ناکامی‌ها فصل را خوب به پایان می‌رسانیم و کمی از ناراحتی‌ها را کم می‌کنیم.

ما در بازی رفت می‌توانستیم پیروز شویم و الان با برد به آنجا برویم اما چند موقعیت مناسب را از دست دادیم. حالا هم کاملا توانایی شکست رئال را داریم و برای این کار فقط باید در مادرید از خود غریزه یک قاتل را نشان دهیم.»

دیگر خبرها

  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • قحطی گل در دیار کویر
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!