Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ژاپن معتقد است برای کنترل ویروس کرونا هنوز نیازی به اعلام وضعیت فوق العاده در این کشور وجود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، نخست وزیر ژاپن معتقد است که باوجود افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور هنوز نیازی به اعلام وضعیت اضطراری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شینزو آبه در همین رابطه روز شنبه با وزیر احیای اقتصادی ژاپن و همچنین وزیر بهداشت این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار وزرای مربوطه توضیحاتی را در رابطه با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به نخست وزیر ژاپن ارائه کردند. به گفته این دو وزیر بسیاری از مبتلایان در بین افراد جوان و کم سن و سال جامعه بودند.

هم نخست وزیر و هم وزرایش اتفاق نظر داشتند که باوجود نیاز به تحت نظر قرار گرفتن شرایط هنوز دلیلی برای اعلام دوباره وضعیت اضطراری وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کرونای جدید کشور ژاپن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونای جدید کشور ژاپن ویروس کرونا ویروس کرونای جدید اخبار ژاپن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!