Web Analytics Made Easy - Statcounter

خالصی دوست گفت: باید ازهمه امکانات اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت ارتقاء سطح آگاهی و بینش افراد جامعه به کار گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان،«عبدالله خالصی‌دوست» در جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، یکی از نیازهای اصلی و ضروری جامعه راانعکاس عملکرد واخبار عنوان کردوگفت: در دنیای رسانه ای امروز جایگاه روابط عمومی ها بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان،هنر انتقال مطالب و ارتباط با رسانه ها و تبیین کارهای صورت گرفته و اقناع مخاطب را از کار های مهم روابط عمومی عنوان کرد که باید بیشتر به آن پرداخت.

 

وی با اشاره به فرمایش هبری که برنامه‌های هدایت تحصیلی در چارچوب برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و نظارت دقیق بر اجرای برنامه‌ها بر عهده روابط عمومی واحدهای دانشگاهی است اظهارداشت: روابط عمومی چشم و پیشانی کار دانشگاه آزاد اسلامی است.

 

خالصی دوست هدایت تحصیلی را بخش مهمی از فرآیند کاری دانشگاه آزاد اسلامی برشمردوافزود: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاهی مردمی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  به شمار می‌رود که باید در معرفی درست آن به جامعه با بهره‌گیری از روش‌های اصولی و علمی اهتمام ویژه داشت.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: دانشگاه آزاد به‌عنوان یک شبکه دانشگاهی معتبر در داخل و خارج از مرزها باید دارای برنامه تبلیغاتی قوی و درخورشأن باشد.

 

وی فعالیت‌های تبلیغاتی دانشگاه را مهم و ضروری دانست و با تأکید بر لزوم استمرار این فعالیت‌ها در طول سال تصریح کرد: استان سمنان به‌عنوان یکی از کم‌جمعیت‌ترین استان‌های کشور با دارا بودن ۶۴ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در صدر لیست بالاترین نسبت دانشجو به جمعیت قرار دارد که نشان از کیفیت بالای علمی و رقابت تنگاتنگ در جذب و پذیرش دانشجو در این استان است.

 

دانشجو بهترین مبلغ است

«مصطفی فیض» نیز دراین نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی را ازجمله مهم‌ترین نوع تبلیغ و اثرگذار در اقناع افکار عمومی دانست.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به آمار جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های مختلف اظهارکرد: در فضای رقابتی موجود، دانشگاه آزاد اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی، قریب به ۴۰سال تجربه و بالندگی، دارابودن اعضای هیئت‌علمی توانمند و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده، برنامه‌های علمی، فرهنگی و دانشجویی کیفی و امکانات و تجهیزات کافی و مدرن به‌عنوان دانشگاهی پیشرو و معتبر در مقیاس ملی و بین‌المللی مطرح است.

 

وی با توجه به حساسیت زمانی و اهمیت توجه به موضوع هدایت تحصیلی در سال جاری بر هماهنگی واحدها در اتخاذ استراتژی تبلیغاتی همگن و بهره‌گیری از تاکتیک و تکنیک‌های تبلیغاتی تأثیرگذار در تبلیغات محیطی و مجازی در سایه هماهنگی و همکاری تمام حوزه‌ها تأکید کرد.

 

 رؤسای واحدهای گرمسار و دامغان نیز در سخنانی با تأکید بر نقش موثر روابط عمومی در پیشبرد اهداف تبلیغاتی خواستار اجرای دقیق برنامه‌های هدایت تحصیلی شدند.

 

محمدرضا شهاب به‌عنوان رئیس شورای توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم با بیان دیدگاه‌های خود بر لزوم حمایت از فعالیت‌های تبلیغاتی دانشگاه در چارچوب بخشنامه هدایت تحصیلی و رعایت قوانین تأکید کرد.

 

در ادامه این جلسه مدیران روابط عمومی واحدها و مراکز استان سمنان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رؤسای واحدها، مدیران روابط عمومی و رئیس شورای اداری و مالی این دانشگاه برگزار شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هدایت تحصیلی برنامه ها فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه علی حسینی شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از آنجا که برابر قانون، پلیس فتا ناظر به اجرای ماده ۷۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به موجب این ماده قانونی «درج یا نشر محتواهایی علیه نامزدهای انتخاباتی، احزاب و گروهک‌های سیاسی یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزدها توسط رسانه‌های همگانی شامل ابزارهای چاپی، الکترونیکی یا دیجیتال یا تمام شبکه‌های رسانه‌ای که محتوای نوشتاری، شنیداری، دیداری یا تلفیقی از آنها در معرفی یا قابل دسترسی برای عموم مردم است، ممنوع شده و جرم انگاری شده است».

رئیس پلیس فتای خوزستان با اشاره به اینکه سرعت انتشار و بازنشر شایعات و اخبار جعلی پیرامون انتخابات در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا کاربران بدون آگاهی از صحت و سقم مطلب آن را انتشار دهند، تصریح کرد: انتشار محتوای مجرمانه برابر قانون جرم است.

وی از کاربران خواست تا قبل از انتشار یا باز نشر یک خبر پیرامون هر کاندیدای انتخاباتی از درستی و صحت آن مطمئن شوند و برای این کار رجوع به رسانه‌های رسمی حداقل کاری است که کاربران باید انجام دهند.

سرهنگ حسینی افزود: پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای سایبری هر گونه محتوای مجرمانه در خصوص انتخابات را بلافاصله احصا و ضمن تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضائی ارسال خواهد کرد.

وی از کاندیداهای انتخاباتی خواست که به حامیان و ستادهای انتخاباتی خود در خصوص انتشار شایعات و اخبار جعلی پیرامون دیگر کاندیداها گوشزد کرده و قوانین تبلیغات در فضای مجازی را رعایت کنند.

رئیس پلیس فتای خوزستان با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان هستند، گفت: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

کد خبر 6096009

دیگر خبرها

  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه