Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:02:24 GMT

آثار صادق چوبک با چاپ جدید عرضه شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۵۱۳۴

آثار صادق چوبک با چاپ جدید عرضه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات جاویدان به‌تازگی کتاب‌های صادق چوبک را با چاپ جدید منتشر و راهی بازار نشر کرده است. این‌ناشر انتشار چاپ جدید آثار وی را به‌مناسبت سالروز تولد این‌نویسنده انجام داده است.

به این‌ترتیب، چاپ چهارم کتاب‌های «انتری که لوطیش مرده بود» با ۱۱۶ صفحه و قیمت ۱۱ هزار تومان، «چراغ آخر» با ۱۳۶ صفحه و قیمت ۱۳ هزار تومان و «خیمه‌شب‌بازی» با ۹۶ صفحه و قیمت ۹ هزار تومان توسط این‌ناشر منتشر و عرضه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشارات جاویدان همچنین چاپ جدید دو کتاب «روز اول قبر» را با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۶ هزار تومان و «تنگسیر» با ۲۳۶ صفحه و قیمت ۲۴ هزار تومان عرضه کرده است.

۵ کتاب نامبرده با حروفچینی جدید و طراحی جلد جدید منتشر شده‌اند و قرار بود «سنگ صبور»‌ هم به‌عنون ششمین جلد از مجموعه آثار صادق چوبک، کنار آن‌ها منتشر شود که به‌دلیل بروز مشکل و داشتن موارد ممیزی منتشر نشده است.

کد خبر 4966483 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات ایران ادبیات داستانی صادق چوبک بازار نشر رایزنی فرهنگی ترجمه کتاب و کتابخوانی گردشگری ادبیات جهان ادبیات داستانی ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه های نشر ادبیات کودک و نوجوان جایزه ادبی رمان ایرانی مرکز فرهنگی شهر کتاب صفحه و قیمت هزار تومان چاپ جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «بحر المحبه فی اسرار الموده» یکی از تفاسیر عرفانی سوره مبارکه یوسف به‌تازگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتشر شده و توسط این‌نهاد فرهنگی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

محبوبه شمشیرگرها عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در این کتاب، تصحیحی انتقادی از این اثر به همراه چکیده‏‬‌ای از دستاوردهای پژوهشی اخیر درباره آن، در کنار توضیحاتی به نگارش درآورده است.

در این تفسیر، که متن آن به زبان عربی نوشته شده، ماجرای زندگی حضرت یوسف (ع) از کودکی تا پایان عمر، در قالب «نکته»، «قصه»، «حکایت»، «اشاره» ‎ و «شعر»، با بیان انبوهی از احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم، اشارات و لطایف اخلاقی، حکایات صوفیانه و تاریخی، سروده‏های شاعران و همچنین اقوال و احوال بزرگان دین و عرفان روایت کرده است.

این‌کتاب با ۲۸۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲ میلیون ریال عرضه می‌شود.

کد خبر 6093382 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب