Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: توجه به ورزش همگانی و استعدادیابی باید در رأس امور ورزش استان اردبیل باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با وی، اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی، فرهنگ ورزش و استعدادیابی باید دردر رأس امور ورزش استان اردبیل بوده و در بین خانواده‌ها و همچنین جوانان گسترش یابد و این فرهنگ باید با نشاط اجتماعی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطابق آیات قرآن کریم، خداوند به هر انسانی استعدادی داده است که باید به دنبال آن بوده و در حوزه ورزش نیز باید استعدادهای ورزشی را کشف کنیم.

جلوگیری از بروز بیماری‌ها با توجه به ورزش همگانی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: ورزشکاران ما در میادین ورزشی، با کسب قهرمانی افتخار ملی ما را به رخ دشمن می‌کشند که باید این برای حفظ این افتخارات در صحنه‌های بین‌المللی تلاش کنیم.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: باید از ابزارهای ورزشی استفاده بهینه کنیم و تنها نگاه ما به ورزش قهرمانی نبوده و با بسترسازی در حوزه ورزش همگانی می‌توانیم از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: ورزشگاه‌ها برای ما مقدس هستند و مربیان با تربیت نسل جوان می توانند جامعه‌ای سالم، با نشاط و پویا را تشکیل دهند که باید در محیط ورزشی سالم، مربیانی که در تربیت ورزشکاران سرآمد هستند به‌کارگیری شوند و ورزشکاران جوان و خانواده‌ها در این مکان‌های ورزشی احساس امنیت کنند.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: در کنار ورزش همگانی توجه به ورزش محلات به خصوص محلات کم‌برخوردار هم باید انجام گیرد و برای این موضوع برنامه‌های ویژه اختصاص یابد.

نسبت به نیازهای سنی جوانان برنامه‌ریزی شود

آیت‌الله عاملی در خصوص حوزه جوانان اظهار کرد: حوزه جوانان هم یکی از تخصصی‌ترین حوزه‌ها است که باید به این حوزه نگاه ویژه‌ای شود و چون جوانان و نوجوانان در یک سن حساس هستند، باید نسبت به نیازها و مقتضیات سن آن‌ها برنامه‌های مفیدی را برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به ایجاد شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای توسط دشمنان تشریح کرد:  ۳۰۰۰ کانال ماهواره‌ای و فضای مجازی وجود دارد که برای جوانان خطرناک است که برای این موضوع باید اکیپ‌های تخصصی داشته باشیم تا بتوانیم با نشان دادن درک صحیح به جوانان، نیرنگ دشمن را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: با توجه به نقش حوزه‌های علمیه و روحانیون در تربیت نسل جوان باید از ظرفیت حوزه‌های علمیه و مربیان تربیتی آموزش و پرورش در حوزه تربیت جوانان و نوجوانان به خوبی استفاده‌ کرد.

آیت‌الله عاملی گفت: در این راستا دفتر امام جمعه اردبیل و همچنین مصلی آماده همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های مشارکتی در حوزه تربیتی آموزشی، درسی و تقویتی است.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ورزش همگانی جوانان توجه به ورزش همگانی استان اردبیل آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حقوق قشر کارگر توجه شود

امام جمعه اراک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: معلم در کلاس درس باید الگو بوده و نسبت به شهدا، امام و رهبری باید جزء وفادارترین افراد باشند و توجه به مقدسات را باید سر لوحه کار خود قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: توجه و حساسیت معلمان نسبت به عفاف و حجاب باید ده‌ها برابر بیش از سایرین باشد و لازم است در این زمینه و نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر توجه کنند.
او افزود: با اشاره به هفته کار و کارگر نیز گفت: اسلام عرق کارگر را همانند خون شهید می‌داند و باید به قشر کارگر و دستمزد آنها توجه بیشتری شود.
خطیب نماز جمعه اراک گفت: انتظار می‌رود شورا‌ها و شهرداری برای اقدامات بزرگ برنامه ریزی کنند تا از هزینه‌های جانبی برای مردم کم شود و تلاش صادقانه و کیفی را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه اراک در خصوص وظایف و اهمیت شورا‌ها و شهرداری افزود: شهر یک موجود زنده و فعال است و شهرداری و شورا باید در خصوص آن و توسعه شهری و ترافیک برنامه ریزی کند و نظارت‌ها را دقیق انجام  دهند و بر اعتماد سازی توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحقق وعده صادق و شکست هیمنه پوشالین رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی هم گفت: امروز نباید از گرگ‌های ظالم ترسید، جوانان و سپاهی‌ها و ارتشی‌ها باید همواره در میدان مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور