Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:19:04 GMT

گازرسانی به 592 روستای زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۶۸۴۵

گازرسانی به 592 روستای زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره‌مندی همه ۲۱ شهر و ۵۹۲ روستای استان از گاز طبیعی خبر داد.

موسی احمدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۱۷۷ مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی جذب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در مجموع شرکت گاز زنجان ۳۵۲ هزار و ۶۶۷ مشترک را در بخش‌های مختلف جذب کرده است، گفت: از این تعداد، ۲۵۳ هزار و ۹۹۶ مشترک در شهرها و ۹۸ هزار و ۶۷۱ مشترک در روستاهای استان به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لحاظ نوع مصرف نیز هم اکنون ۳۲۳ هزار و ۱۱۴ مشترک به بخش خانگی، ۲۷ هزار و ۴۲۴ مصرف کننده به بخش تجاری و ۲ هزار و ۱۲۹ مصرف کننده به بخش صنعتی اختصاص دارد.

احمدلو از بهره‌مندی همه ۲۱ شهر و همچنین ۵۹۲ روستای استان از گاز طبیعی خبر داد و اعلام کرد: در تامین گاز شهروندان زنجانی، تاکنون موفق به اجرای بیش از ۶ هزار و ۷۵۷ کیلومتر شبکه‌گذاری، ۵۹۱ کیلومتر خط انتقال و نصب نزدیک به ۱۸۹ هزار و ۶۲۶ انشعاب، در استان شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت گاز استان زنجان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دارد، تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلف، گازرسانی به روستاهای استان ادامه و طبق تعهد و برنامه‌های پیش‌بینی شده به زیرساخت‌های اقتصادی و ارتقای کیفی خدمات، توجه شده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: گازرسانی شبکه گذاری شرکت گاز استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: در انتخابات دور دوم مجلس مردم برای هر کرسی دو گزینه برای انتخاب دارند و این کار را برای آنان آسان‌تر می‌کند. 

او افزود: مردم باید با مشارکت بیشتری نسبت به دور اول در انتخابات شرکت و بار دیگر به تکلیف دینی،سیاسی و اجتماعی خود عمل کنند.

مصباحی مقدم متذکر شد: آینده چهار سال بعدی قوه مقننه به دست مردم است وانتخاب برای تعیین تکلیف چهل و پنج کرسی باقی مانده مجلس اهمیت بسزایی دارد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: از احزاب و تشکل‌های سیاسی تقاضا دارم تا به صورت مشترک لیست بدهند تا کاندیداها پشتوانه سیاسی و اجتماعی محکم‌تری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان