Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@14:38:24 GMT

دلیلی برای تعطیلی حمل‌ونقل عمومی مشهد وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۳۸۳۸۸

دلیلی برای تعطیلی حمل‌ونقل عمومی مشهد وجود ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اکثر مردم نکات بهداشتی را در حمل‌ونقل عمومی رعایت می‌کنند و با وجود رعایت مردم شاید دلیلی برای اینکه ساعت حمل‌ونقل عمومی مشهد محدود یا تعطیل شود وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری، امروز (دوشنبه) در نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به قرار گرفتن این شهر در وضعیت قرمز شیوع کرونا، اظهار کرد: سیاست دولت و ستاد مقابله با کرونا در مقایسه با زمان موج اول بیماری متفاوت بوده و با هدف کنترل و پیشگیری‌های لازم توسط مردم دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر شرایط حادتر شود ممکن است محدودیت‌ها به شهر بازگردند، افزود: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران چاره‌ای جز ماسک زدن و رعایت فاصله فیزیکی ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: فرماندار مشهد پس از بازدید از حمل‌ونقل عمومی شهر رعایت موازین بهداشتی در اتوبوس‌ها را مطلوب دانسته و معتقد بود در مترو نیز ۹۵ درصد مردم این نکات را رعایت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت و جان مردم بر هر چیز دیگری اولویت دارد، ادامه داد: با وجود رعایت مردم شاید دلیلی برای اینکه ساعت حمل‌ونقل عمومی مشهد محدود یا تعطیل شود وجود ندارد.

حیدری اضافه کرد: تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت برگزاری جلسات، اجتماعات و مجالس شادی و عزا برعهده ستاد مقابله با کرونا است؛ مدیریت شهری در شرایط موجود مستقیم به موضوع ورود نکرده و تصمیمات تفویض شده به استان را عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز غلامحسین صاحبی، نفر نخست لیست علی‌البدل انتخابات شورای شهر مشهد به عنوان جانشین امیر شهلا به جلسه دعوت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امیدواریم تجربه غلامحسین صاحبی از شورای چهارم بتواند به ظرفیت شورای پنجم کمک کرده و هرچه سریع‌تر نیز شاهد آزادی امیر شهلا باشیم.

وی به موفقیت معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: مدیران حوزه اقتصادی که مسئولیت سنگینی را در تأمین منابع به عهده دارند، در شرایط حاضر تلاش می‌کنند سازوکارهایی برای تأمین منابع پروژه‌ها و طرح‌های شهر که به مردم قول داده‌ایم را فراهم کنند.

حیدری تصریح کرد: هفته گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت خطوط دو و سه منتشر و به فروش رسید که می‌تواند تحرک لازم را به حمل‌ونقل ریلی مشهد ببخشد.

وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم در سال جاری با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط اوراق مشارکت مربوط به نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر، ادامه خط سه قطار شهری و ناوگان تاکسیرانی را نیز احصا کنیم.

کد خبر 432294

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد رضا حیدری رئيس شوراي شهر مشهد شوراي شهر مشهد کرونا در ایران امیر شهلا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر مشهد حمل ونقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۳۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد