Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به واقعه ضرب و شتم دو نگهبان در منامه توسط کارگران خارجی، با تاکید بر اینکه مسئولیت این اقدام با حکومت بحرین است در بیانیه ای گفت: در نتیجه اقدامات و شرایطی که حکومت فراهم آورده است شهروند بحرینی تبدیل به قربانی سیاست ها و پروژه هایی شده است که فاقد کمترین ارزشهای شهروندی و عدالتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوفاق بیان کرد: ادامه تفکر سیاسی کنونی در اداره کشور، بحرینی ها را در تمامی عرصه ها بیش از پیش بسوی نا امنی می کشاند، در عرصه کارگری و استخدام، معیشت، مسکن، تعلیم، اقتصاد و بلکه در کل عرصه های امنیت عمومی.

جمعیت الوفاق اشاره کرد: بحرین نیازمند نسل جدیدی مسوولیت پذیر تر و با عِرق ملی بیشتر است که از هرگونه فساد و دست داشتن در اهانت، اذلال و تحقیر بحرینی ها پاک باشد و از قدر و کفایت بیشتری برای بردوش گرفتن مسوولیت حمایت از شهروند بحرینی و مراقبت از مصلحت های آن و فراهم آوری شرایطی انسانی برای وی برخوردار باشد.

در این بیان تاکید شده است: افزونی جمعیت کارگران خارجی بشکلی خطیر و هولناک و تصاعد آن به نسبت ۵۳٪ از ساکنین بحرین بدون هیچ برنامه ریزی، آمادگی و چشم انداز صحیحی بیانگر فشل و شکستی غیر قابل قبول است.

الوفاق اعلام کرد: شرایطی که در حول این قضیه وجود دارد هیچیک از وجود چشم اندازی صحیح در این زمینه حکایت نمی کنند، از کسب فرصت های کاری و عدم آمادگی بحرین -از لحاظ زیر ساختی، وضعیت امنیتی و انسانی- برای پذیرش این تعداد بسیار زیاد از کارگران گرفته تا قوانین و اقدامات مورد نیاز و همچنین شرایط غیر انسانی که اکثر کارگران خارجی در بحرین در آن بسر می برند.

جمعیت الوفاق در پایان اشاره کرد: این جمعیت حامی فرهم آوری محیطی سالم، امن و زیرساخت های مناسب و فراهم آوری شرایطی انسانی برای کارگران و حفظ کرامت و حقوق آنها است و بسیار ضروری است که این گروه ها مورد سواستفاده قرارنگیرند و منافع کشور، شهروندان و شرایط کاری، سکونت، امنیت و … آنها مورد معامله قرارنگیرند.

گفتنی است که شنبه ۴ جولای / ۱۴ تیر ماه ده ها کارگر خارجی در منامه پایتخت بحرین بشکل اهانت آمیز و غیر انسانی به دو نگهبان غیر مسلح یک شرکت محلی هجوم آورده و آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند که فیلم این حادثه در شبکه های اجتماعی بحرین منتشر گشته و خشم بحرینی ها و فعالان حقوقی و تحلیلگران اقتصادی را برانگیخت.

کد خبر 4967294

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین کارگران خارجی آل خلیفه ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ ایران لبنان عربستان سعودی روسیه فلسطین افغانستان ترکیه سوریه الحاق کرانه باختری کارگران خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی بحرین سرایا الشتر از هدف قرار دادن مقر شرکت مسئول حمل و نقل زمینی صهیونیستی (Trcuknet) در شهر ام الرشرش توسط هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است
  • جوان‌ها باعث پیشرفت‌های علمی بزرگ ایران هستند
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • اشتغال پایدار از عوامل نگه‌داشت جمعیت است
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند