Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از دستگیری ضارب دکتر ملک حسینی فوق تخصص چشم در شهر یاسوج خبر داد.

سردار "مهدی انصاری" افزود: ضارب که از محل متواری شده بود با تلاش و جدیت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هشدار جدی داد و خاطر نشان کرد: پلیس با چنین افرادی و آنهایی که بخواهند امنیت جامعه را با مخاطره روبرو کنند، قاطعانه برخورد می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با هرگونه بی نظمی و مخل نظم و امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد، بیان کرد: پلیس خادم مردم می باشد و شهروندان می تواند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ انتظارات و خواسته به حق خودشان را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۲ کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهینامه رانندگی، مدرک تحصیلی و ... کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

آزادی با هشدار اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان