Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برقراری ارتباط با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران، به دلیل مشکلات فنی با اختلال همراه شده است.

مخابرات منطقه تهران اعلام کرد که به دلیل وجود مشکل فنی در این سامانه، برقراری ارتباط با این شماره تا اطلاع ثانوی اختلال خواهد داشت.

از سوی دیگر به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل، ارتباط تلفنی مشترکان دو مرکز مخابراتی سلمان فارسی و امامت با اختلال ۳ روزه همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس ارتباط تلفنی مشترکان دارای پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۸، ۲۶۶۵، ۲۶۷۶ در مرکز مخابراتی سلمان فارسی و در محدوده خیابان های ۲۴ متری و پنجم غربی از امروز به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال است.

اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان مرکز مخابرات امامت با پیش شماره های ۷۷۴۰ الی ۷۷۴۳، ۷۷۴۶ الی ۷۷۴۸، ۷۷۷۵، ۷۷۹۸، ۷۷۱۶ و ۷۷۱۷ در محدوده خیابان های کریمشاهیان و شهید امیر احمدی نیز از فردا به مدت ۳ روز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

169 / 336 مخابرات عملیات کابل گردانی اختلال شبکه ارتباط تلفنی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مخابرات اختلال شبکه ارتباط تلفنی ارتباط تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کد خبر 6092157

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند