Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان همدان سرلوحه دستگاه قضایی را اهداف مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: احقاق حق، ابطال باطل و مبارزه بی‌امان و بدون اغماض با ظلم و فساد از اهداف این مکتب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان «محمدرضا عدالتخواه» ظهر امروز در مراسم رونمایی از ساختمان دادگستری شهرستان کبودراهنگ مزین به نام سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: این دومین ساختمان در استان همدان است که به نام سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی مزین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هر شهید بزرگواری با توجه به مراتب مجاهدت‌ها و اخلاص خود دارای درجه و مراتبی نزد خداوند متعال است فت: ائمه اطهار(ع) به درجه رفیع شهادت رسیدند، اما همه آن بزرگواران به ما دستور دادند برای امام‌حسین(ع) عزاداری کنیم چراکه درجات و تاثیرگذاری شهدا متفاوت است

«سردار دل‌ها» دانش‌آموخته مکتب امامین انقلاب، با اخلاص خود، صاحب مکتب شد

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: شهید سلیمانی صرف نظر از اینکه امنیت استواری برای ایران اسلامی به وجود آورد، بدان سبب برای ما اهمیت دارد که یک مکتب به نام مکتب سلیمانی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی خود نیز دانش‌آموخته مکتب امام (ره) و رهبر انقلاب بود و امروز این شاگرد بزرگ امامین انقلاب، با واسطه خلوص نیت و مجاهدت های بسیار، خود نیز صاحب مکتب شده است.

عدالتخواه با تأکید بر اینکه ما به عنوان نیروهای دستگاه قضایی باید از این شهید والامقام الهام بگیریم، عنوان کرد: مزین شدن ساختمان دادگستری کبودراهنگ، پس از ساختمان دادگستری همدان، برای یادآوری رشادت‌های آن شهید ارجمند است تا همه ما با تأثیرپذیری از او در مسیر حق حرکت کنیم.

وی درباره اینکه چرا شهید سلیمانی خود صاحب مکتب شد اظهار کرد: عامل اصلی این مهم اخلاص در عمل شهید سلیمانی بود و اینکه او هیچ گاه خود را ندید و تنها در راه رضای خدا کار می‌کرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: این سنت الهی است که هر که عمل صالح در مسیر الهی انجام دهد، خداوند متعال او را محبوب قلوب قرار می‌دهد، اگر ما اخلاص در عمل داشته باشیم و عمل صالح انجام دهیم می توانیم با شاگردی در مکتب آن شهید، سردار سلیمانی باشیم و تاثیرگذار.

*اخلاص در عمل؛ رمز موفقیت شهید سلیمانی بود

وی رمز موفقیت سردار سلیمانی را اخلاص در عمل دانست و گفت: آن اخلاص واقعی در عمل سردار سلیمانی، سبب‌ساز آن تشییع باشکوه در ایران اسلامی و عراق شد.

عدالتخواه تأکید کرد: هر کار خدا با حکمت است و شهادت سردار سلیمانی در آن روزها تأثیر بسزایی در اشاعه مکتب سلیمانی در جبهه مقاومت داشت.

وی افزود: نام آن شهید گرانقدر به مجموعه قضایی اعتبار دیگری بخشیده است و مسیر را برای ما روشن تر کرده تا ما بتوانیم در مسیر پیروی اهداف مکتب شهید سلیمانی حرکت کنیم.

* سرلوحه دستگاه قضایی، مکتب شهید سلیمانی است

رئیس کل دادگستری استان همدان تأکید کرد: احقاق حق، ابطال باطل و مبارزه بی‌امان، بدون اغماض و بدون استثنا با ظلم و فساد از اهداف مکتب شهید سلیمانی است که در نهایت این موارد منجر به اجرای عدالت می‌شود.

وی عنوان کرد: این گونه دستگاه قضایی می‌تواند با تأسی از مکتب شهید سلیمانی در مسیر اهداف و آرمان سردار دل‌ها استوارانه قدم بردارد.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری استان همدان شهیدسلیمانی رئیس کل دادگستری استان همدان مکتب شهید سلیمانی سردار سلیمانی دستگاه قضایی اخلاص در عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان

امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی اردوگاه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان نیز در استان اجرا می‌شود و ساخت این طرح یکی از پنج اردوگاهی است که امسال درکشور تصویب شده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته، ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان توزیع و ۱۸ مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی و معلم است، اضافه کرد: پارسال با بازنشسته شدن هزار و ۵۶۰ نفر از معلمان در استان با چالش مواجه بودیم که این چالش با برنامه‌ریزی دقیق مدیریت شد و مشکل جدی در استان وجود نداشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع هزار و ۷۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال‌گذشته نیز هزار و ۱۴۴ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سالجاری، بیان داشت: امسال هزار و ۵۵۸ نفر از طریق آزمون‌های ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید

احداث خوابگاه دانش آموزی سامان تا پایان امسال

سلیمانی تصریح کرد: در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد و ۱۴ هزار و ۷۹۸ نفر از معلمان استان که واجد شرایط رتبه بندی بودند، مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی به نقش و حضور معلمان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: در طرح اسکان مسافران نوروزی و تابستانه در مدارس و همچنین انتخابات آموزش و پرورش نقش موثری داشته است.

سلیمانی افزود: ۷۰ درصد شعب اخذ رای در استان در مدارس مستقر بودند.

به گفته وی، در طرح اسکان مسافران تابستانه و نوروز نیز پارسال بیش از ۳۵ هزار نفر در مدارس اسکان داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی