Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@15:37:53 GMT

چگونه با ماسک ورزش کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۳۶۷۹

چگونه با ماسک ورزش کنیم؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نازیی کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت : هنگام ورزش کردن جریان هوا محدود خواهد شد و بدن شما مجبور است برای حفظ عملکرد به همان نسبت بدون ماسک شدیدتر کار کند و این از نظر تشریحی درست است چرا که شدت بالا میرود.

او گفت : هرچه شما سریعتر و‌سخت تر نفس بکشید ماسک بیشتر بر این موضوع تاثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازیی افزود : به بدنتان گوش کنید. اگر شما بیماری خاصی مثل آسم داشته باشید این موضوع اهمیت بیشتری دارد.

او افزود : نگران نباشید و سرعت خود را کم کنید و استراحت کنید.حالا می تواند زمان مناسبی برای کم کردن ورزش باشد مخصوصا اگر عادت دارید که نهایت انرژی خود را صرف کنید.

نازیی ادامه داد : اگر خیلی شدید تمرین کنید سیستم ایمنی بدن شما ممکن است ضعیف شود که به هیچ وجه در این زمان قابل قبول نیست.

او ادامه داد : مطمئن شوید ماسکتان راحت‌است. راحتی ماسک خیلی مهم است، بنابراین نباید ماسک را‌ یکباره در فضای بیرون تنظیم کنید، متخصصان بر این نکته تاکید دارند که برای پیشگیری از انتشار ویروس صرف زمان کافی برای امتحان کردن راحتی ماسک و پیدا کردن ماسک راحت لازم است.

نازیی گفت : ماسک راحت کمک به پیشگیری از حساسیت پوستی می کند. اگر ماسک شما را اذیت کرد بلافاصله مشکل را برطرف کنید.

او گفت : دویدن اثرات تسکین درد در پی دارد بنابراین آستانه درد برای عادت کردن به ورزش با ماسک داخل خانه با آن تمرین کنید.

نازیی افزود : حداقل به مدت یک ساعت ماسک‌بزنید و حرکت کنید. پنج دقیقه حرکت پروانه تمرین خوبی برای این کار است.

او افزود : اگر ماسک صورتتان را اذیت کند باید راهی پیدا کنید که ماسک را درست بگذارید یا ماسک دیگری که برای شما مناسب باشد پیدا کنید .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی ماسک تنفسی ماسک بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی

۲۳ میلیارد تومان پاداش نقدی به مدال آوران کشتی در سال ۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش مشرق، در مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ توسط رئیس محترم جمهور،‌ مبلغ ۲۳ میلیارد تومان پاداش به مدال آوران کشتی کشور اختصاص یافت.

این پاداش با توجه به مدال آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های آسیایی و جهانی بود که به آن‌ها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آن‌ها واریز کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • (عکس) ماسک زدن ضرغامی سوژه شد
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • ایلان ماسک: آمریکا در حال انقراض! کاهش نرخ زاد و ولد خطرناک‌تر از گرمایش جهانی است
  • ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!
  • (ویدئو) انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد