Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@11:04:28 GMT

مجازات پارک کردن خودرو مقابل درب منازل چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۵۴۹

مجازات پارک کردن خودرو مقابل درب منازل چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خودرویی مقابل درب پارکینگ منزل شما پارک کرده باشد و در رفت و آمدها برای شما مشکل ایجاد کرده باشد اما باید به این نکته توجه داشت که این موضوع از لحاظ قانونی قابل پیگیری است.

اخبار اجتماعی- اگر شخصی از همسایگان یا اهل محل خودروی خود را طوری پارک ‌کند که شما نمی‌توانید وارد پارکینگ منزل یا محل کار خود شده یا از آنجا خارج شوید، و این کار را تکرار می‌کند، لازم است در هر نوبت، از این وضعیت عکس بگیرید و از دیگران بخواهید که شاهد این قضیه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس گرفتن از آنجایی مهم است که بتوانید با ارائه عکس‌ها، از صاحب خودرو به عنوان «ایجاد مزاحمت و ممانعت از حق» شکایت کرده و افرادی که این صحنه را دیده اند را هم به عنوان شاهد معرفی کنید.

البته اگر ماشین شخصی که از اهالی محل نیست برای اولین بار جلوی پارکینگ شما پارک کرده و مانع رفت و آمد شما شده، می‌توانید با پلیس ۱۱۰تماس بگیرید.

از نظر پلیس و قانون، پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران حتی اگر برای پنج دقیقه باشد، تخلف محسوب می‌شود و مصداق توقف در محل ممنوع است و علاوه بر جریمه، خودرو توسط جرثقیل پلیس بدون دریافت هزینه جرثقیل از شما که شاکی هستید به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پارک کردن خودرو پارکینگ پلیس مجازات پارک کردن خودرو پارکینگ پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها

بازدید 6 در روزهای اخیر برخی کاربران که خودروهایشان به دلیل کشف حجاب سرنشین‌ها توقیف شده، در فضای مجازی از اصرار بر انتقال خودروهایشان به پارکینگ به خودروبر یا کشنده گفتند و برخی نیز گفتند وقتی خودشان بدون یدکش خودرو را به پارکینگ برده‌اند، پارکینگ گفته که ظرفیت ندارد و خودرو را نپذیرفته است؛ اتفاقی که حالا سردار رادان به آن واکنش نشان داده و به رؤسای پلیس هشدار داده است: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیر قانونی ایجاد نشود.» هشدار فرمانده انتظامی کشور را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس درباره توقیف خودروها
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم