Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «دنیِل لونگو» خبرنگار روزنامه «کالچو مرکاتو» ایتالیا اعلام کرد سردار آزمون یکی از بازیکنانی است که در لیست خرید «رالف رانگنیک» سرمربی آلمانی و جدید تیم آث میلان قرار دارد.

این خبرنگار مدعی شد: رانگنیک به جذب نیکولو میلنکوویچ، روبین کوچ، لوکا یوویچ، دنزل دومفریس و سردار آزمون علاقه دارد. فلورنتینو لوییز هم همچنان در رادار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی آلمانی حداقل یک مدافع، دو هافبک و دو مهاجم می‌خواهد.

این در حالی است که پیش از این از ناپولی ایتالیا به عنوان جدی‌ترین مشتری سردار آزمون یاد می‌شد. همچنین باشگاه‌هایی از انگلیس و اسپانیا هم تمایل خود را به جذب مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه نشان داده اند.

گفته می‌شود باشگاه زنیت روسیه مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای فروش آزمون در نظر گرفته است. بیشتر بخوانید: سردار آزمون: قهرمانی پیاپی در لیگ مزه دیگری دارد منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار آزمون زنیت سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست