Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@00:11:26 GMT

نابغه شنا: از ترس کرونا به آب نمی‌زنم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۱۰۸۶

نابغه شنا: از ترس کرونا به آب نمی‌زنم

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: به خاطر ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا ترجیح می دهم تمرینات آبی نداشته باشم و با تمرینات بدنسازی خود را آماده نگه دارم.

به گزارش مشرق، شاهین ایزدیار اظهار کرد: هر چند از اول تیر با مجوز ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان فعالیت استخرها آغاز شده است اما در مشهد به خاطر شرایط موجود اجازه بازگشایی داده نشده و من همچنان تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربی ام پیگیری می کنم تا دچار افت بدنی نشوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پرافتخارترین مربی والیبال ایران کرونایی شد

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر دوری از تمرینات آبی سبب افت رکورد شما شده است، افزود: نزدیک به ۵ ماه است که شنا نکرده ام و این مساله قطعا در افت رکوردم بی تاثیر نیست. به هر صورت سعی می کنم با انجام تمرینات بدنسازی خود را آماده نگه دارم و مانع بیش از حد افت رکوردم شوم.

ایزدیار اضافه کرد: هر چند تمرینات بدنسازی مثل تمرینات داخل آب نمی شود، ولی واقعا در شرایط کنونی به خاطر مبتلا نشدن به کرونا ترس از آب دارم و ترجیح می دهم تمریناتم را خارج از آب انجام دهم تا به این ویروس مبتلا نشوم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که ۵ ماه دوری از آب تاثیر نامطلوبی بر روی رکوردم گذاشته است اما فکر می کنم ارزش سلامتی بالاتر از تمرین در آب است.

ایزدیار در پایان پیرامون این پرسش که آیا امسال برنامه خاصی دارید یا خیر، گفت: تا زمانی که ویروس کرونا کامل از بین نرود، برنامه ریزی خاصی نمی توانیم انجام دهیم و تصور نمی کنم مسابقاتی نیز وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم شاهین ایزدیار شنا استخر ویروس کرونا پارالمپیک پارا شنا تمرینات بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!