Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:38:50 GMT

بزیک: پرسپولیس با حضور گل‌محمدی جان گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۱۲۳۶

بزیک: پرسپولیس با حضور گل‌محمدی جان گرفت

ادموند بزیک روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص برد پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: پرسپولیس سه امتیاز مهم بدست آورد و حالا روی کاغذ به احتمال ۹۰ درصد قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس نیم فصل اول که حتی تا میانه جدول هم سقوط کرده بود حالا جدی‌ترین گزینه قهرمانی است؟ اظهار داشت: فکر می کنم در آن زمان بازیکنان احساس خطر کردند و دیدند اگر تیمی را دست‌کم بگیرند ممکن است تا وسط جدول هم سقوط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن پرسپولیس تیمی هماهنگ بود و مهره‌های خوبی هم داشت که با مدیریت کالدرون دوباره به صدر جدول برگشت. بعد از آن هم که با حضور یحیی گل‌محمدی پرسپولیس جان گرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد مهدی عبدی مهاجم جوان این تیم عنوان کرد: از زمانی که عبدی در تیم امید پرسپولیس بازی می‌کرد او را می‌شناسم. به نظرم مهاجم خوبی است و فقط به تجربه بازی کردن نیاز دارد.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند سبک بازی علی علیپور و عبدی شبیه هم است و نمی‌توانند مکمل هم باشند، گفت: شاید این مسئله درست باشد اما فعلا دست کادرفنی خیلی باز نیست و خیلی حق انتخاب ندارد. البته به نظر من عبدی و علیپور کنار هم خوب هستند.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در این فصل ۲ مهاجم خارجی جذب کرد که به کار این تیم نیامدند؟ عنوان کرد: برای من هم جای سوال دارد که وقتی مسوولان باشگاه پرسپولیس می‌دانستند آنتونی استوکس چه شرایطی دارد چرا او را جذب کردند. استوکس پیش از این نشان داده بود که بازیکن بی‌حاشیه‌ای نیست. در آن زمان با توجه به اینکه پرسپولیس به مهاجم نیاز داشت و فشار هم روی باشگاه بود این بازیکن جذب شد. بعضی مواقع شما خیلی حق انتخاب ندارید، ضمن اینکه به طور معمول بازیکنانی که در نیم فصل آزاد هستند خیلی توانایی بالایی ندارند. در کل در این چند سال بالای ۱۰۰ مهاجم خارجی به فوتبال ایران آمدند اما بازیکنان خوب به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم نبودند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص این که این باشگاه در آستانه خصوصی‌سازی شدن است، تاکید کرد: خصوصی‌سازی خیلی خوب است و اگر انجام شود به نفع پرسپولیس خواهد بود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس علی علیپور یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی علیپور یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس علی علیپور یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در رم مشروط شد

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم