Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، کلودیو پیزارو مهاجم گلزن پرویی بوندس‌لیگا در پایان بازی دیشب وردبرمن مقابل هایدنهایم  که با تساوی دوبر دو خاتمه یافت و باعث باقی ماندن وردربرمن در بوندس لیگا شد ،از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

مسن‌ترین گلزن تاریخ بوندس‌لیگا که در سه مقطع برای برمن و دو دوره برای بایرن‌مونیخ در لیگ آلمان به میدان رفته بود، سابقه پوشیدن پیراهن چلسی را نیز در کارنامه خود داشت و در مجموع در 787 بازی باشگاهی 317 بار موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عرصه ملی نیز این بازیکن 41 ساله در 85 بازی برای پرو موفق به زدن 20 گل شده بود.

پیزارو در مدت حضور خود در بوندسلیگا با به ثمر رساندن 197 گل در رده ششم برترین گلزنان تاریخ بوندسلیگا قرار گرفت. او همچنین 153 گل برای وردربرمن در تمام رقابت‌ها به ثمر رساند تا تبدیل به برترین گلزن تاریخ تیم وردربرمن تبدیل شود. گفته می‌شود سران وردربرمن قصد دارند از پیزارو در تیم های پایه خود استفاده کنند.

کد خبر 528791 برچسب‌ها فوتبال - بوندس لیگا آلمان تیم بایرن مونیخ تیم چلسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال بوندس لیگا آلمان تیم بایرن مونیخ تیم چلسی بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود