Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تمرینات مجازی کاروان ورزشی اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری بیماری covid-19 کلیه فعالیت‌های تمرینی ورزشکاران المپیکی و اردوی تیم‌های ملی رشته‌های مختلف تحت الشعاع قرار گرفت و تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا و در جهت حفظ آمادگی جسمانی اعضای کاروان اعزامی و ورزشکارانی که می‌بایست در رویدادهای کسب سهمیه شرکت کنند با تصمیم و پیشنهاد سرپرست کاروان اعزامی و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، کمپ تمرینات مجازی  کاروان با حضور مربیان ‌‌و کارشناسان آکادمی ملی المپیک در سالن تمرینی آکادمی شکل گرفت تا ورزشکاران اعزامی به المپیک و رویدادهای کسب سهمیه بتوانند با تجهیزاتی که کمیته ملی المپیک در اختیارشان قرار داده تمرینات بدنسازی در منزل را انجام دهند.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، به‌همراه سید نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی پیش از ظهر امروز با حضور در سالن تمرینی آکادمی ملی المپیک از کمپ تمرینات مجازی کاروان اعزامی بازدید بعمل آوردند.

تمرینات این کمپ طبق برنامه و جدول زمان بندی شده یک روز در میان بصورت زنده و  سپس فایل مربوطه منتشر می‌شود تا در دسترس همگان قرار بگیرد.

در همین زمینه ویدئوهایی با کارشناسان روانشناسی، تغذیه و .... نیز توسط مسئولین کمیته ملی المپیک ضبط و از طریق شبکه های اجتماعی کمیته ملی المپیک در اختیار فدراسیون‌ها و ورزشکاران قرار گرفته و می گیرد تا در کنار حفظ آمادگی جسمانی از نظر روحی و روانی نیز تحت کنترل و آموزش قرار گیرند.

کمیته ملی المپیک برای انجام بهینه تمرینات بدنسازی ورزشکاران کاروان و شانس کسب سهمیه تجهیزات حداقلی مورد نیاز برای تمرینات در منزل را خریداری کرده و در اختیار تک تک اعضای کاروان قرار داده است.

صالحی‌امیری: والیبال می‌تواند با تغییر ذائقه جامعه هم رده فوتبال باشد/ در مورد والیبال هیچ دغدغه‌ای نداریم

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو المپیک کمیته ملی المپیک ایران سید رضا صالحی امیری بیشتر بخوانید... بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوچرخه‌سواری/ صالحی‌امیری: متعهد هستیم تا کمک کنیم که این رشته بدرخشد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک کمیته ملی المپیک ایران سید رضا صالحی امیری المپیک 2020 توکیو المپیک کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک کاروان اعزامی صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه شجاعی مقام اول سی و چهارمین مسابقه طراحی زاکا که اواخر سال گذشته میلادی توسط اداره نمایشگاه مد وابسته به شهرداری منطقه تایتو (یکی از مناطق بیست و سه گانه توکیو) برگزار شده بود، به خود اختصاص داد.

شجاعی هنرمند ایرانی از شهر ارومیه با ارسال طرح هنری خود که کلاه با الهام از بنای کاربردی بادگیر یزد بود، موفق شد جایزه رتبه نخست این نمایشگاه و هم چنین جایزه یکی از داوران را کسب کند.

نماینده شهرداری تایتو با حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در توکیو جایزه معصومه شجاعی را به سرپرست این رایزنی تحویل داد.

کد خبر 6087830 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان