Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - سپهر علی‌یاری؛ حقیقی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ حدود هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقوقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقیقی‌ها به نزدیک هفت درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری"، "فلزات اساسی" و "عرضه برق، گاز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.." رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "سایر محصولات کانی غیر فلزی" و "سیمان، آهک و گچ" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وبصادر»، «فولاد» و «بترانس» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «صبا»، «کتوکا» و «کروی» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها همانند افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۹ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول دو هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۷۱۰ میلیارد تومان بود.

پربیننده ترین پیامدِ ادامه روند فعلی بورس افزایش بیشتر تورم و نرخ ارز است/ 5اقدام فوری جهت کنترل ریسک‌های بازار سرمایه دارندگان سهام عدالت (روش غیرمستقیم) بخوانند! فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ ریشخند بورس به عرضه اولیه این هفته وضعیت معاملات صندوق واسطه‌گری مالی یکم/ «دارا یکم» چه محدوده قیمتی خرید و فروش را شاهد است؟ مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله / حباب در صندوق‌های مبتنی بر سکه طلا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه فرابورس کد به کد قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • محرک جدید بورس
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار