Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:امروز از جهت نرخ تورم، بیکاری و عدم رونق مطلوب کسب و کار استان لرستان در رنج است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران سازمان تبلیغات اسلامی لرستان که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا  در استان و لزوم رعایت  دستور العمل‌های ستاد ملی و استانی  مقابله با کرونا اظهار داشت: جهت قطع  زنجیره ویروس منحوس کرونا باید از شرکت در اجتماعات خودداری کنیم و از آنجا که نمی‌شود  فعالیت‌های اقتصادی کشور تعطیل شود باید  امور زندگی خود را به سبکی تببین کنیم که منجر به گسترش  زنجیره ویروس کرونا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گذشت شش ماه از شیوع  ویروس کرونا با استفاده از تجربه‌هایی که داریم می‌توانیم فعالیت‌های ضروری، اقتصادی و فرهنگی را به گونه‌ای ادامه دهیم که زنجیره این ویروس منحوس قطع شود. 

مردم لرستان با وجود ظرفیت‌های مختلف در استان از نرخ بالای بیکاری و گرانی مسکن رنج می‌برندکرونا دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان قزوین را 2 برابر کردکرونا در اروپا| از تعدیل گسترده نیرو در ایرباس اروپا تا افزایش بیکاری در آلمان

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به پیشینه تبلیغ و تبلیغات عنوان کرد: تبلیغ و تبلیغات از تاریخ حیات بشر جدا نشدنی و امری بدیهی است، هرکسی علاقه‌مند است افکار و عقاید خودش را به دیگران منتقل کند، تبلیغات در تمام ادیان و مذاهب وجود داشته است و حضرت علی (ع) در این رابطه می‌فرمایند خداوند وقتی بنی آدم را برگزید  پیامبرانی را برگزید و از آن پیامبران در مورد وحی و رسالتی که بر عهده دارند پیمان گرفت و وقتی مردم از حق و حقیقت فاصله گرفتند خداوند پیامبران را ارسال کرد تا فطرت گرایش به خداوند را در انسان‌ها بیدار و حجت را بر انسان‌ها تمام کنند. 

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ضرورت وجود نهادهایی که افکار و آرمان‌های فکری و دینی نظام نوپای جمهوری اسلامی را در جامعه تبلیغ کنند تشخیص داده شد که این نهادها با هوشمندی امام  راحل شکل گرفت که یکی از این نهاد فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  بود که طی این 40 سال دچار تحولاتی شده و روبه رشد حرکت کرده است. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: سیاست گذاری، پشتیبانی، نظارت بر تبلیغات دینی، زمینه سازی برای  تربیت گروه‌های جهادی، جوانان انقلابی، تشکل‌های دینی و مذهبی و همچنین سازمان‌دهی و اعزام‌مبلغ به سراسر کشور به ویژه مناطق محروم از جمله مهمترین ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است. 

وی تصریح کرد: آنچه بین اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات است جنبه تبلیغ فرهنگ دینی است البته مقام معظم رهبری  در کنار این دو مجموعه  از حوزه هنری نیز نام برده و دریک تعبیرمی‌فرمایند حوزه هنری باید حزب الهی باقی بماند و با برنامه‌های دینی و فرهنگی که دارد مباحث دینی و فرهنگی را در بدنه هنر رسوخ دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان برنامه‌ریزی و آینده نگری را  دو عنصر مهم در موفقیت هر تشکیلاتی به ویژه  سازمان تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اینکه بدانیم‌ نیازهای آینده ما چه چیزی است، دشمن برای آینده ما چه تدارکاتی دیده است می‌توانیم از قبل این محورها را  شناسایی و برای آنها برنامه‌ریزی کنیم، در هر حال قرآن، اسلام درخشان و فرهنگ متعالی دینی در نزد ما بالاترین جایگاه را دارد بر همین اساس  وظیفه سازمان تبلیغات معرفی قرآن، اسلام درخشان  و فرهنگ متعالی دینی است. 

 وی اظهار داشت:در حقیقت ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت شهدای انقلاب اسلامی است، ده‌ها هزار شهیدی که برای اعتلای قرآن، فرهنگ و معارف دینی به درجه رفیع شهادت نائل شدند ادامه این راه ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه استان  لرستان همواره  پادگان نظام جمهوری اسلامی بوده است افزود: استان لرستان پس از انقلاب اسلامی در جایگاهی بوده است که هم خودش از امنیت برخوردار بوده و هم در ایجاد امنیت در سراسر کشور نقش تاثیر گذاری داشته است که در این رابطه مقام معظم رهبری می‌فرمایند استان لرستان مرکز تدین و انقلابیگری است ولی باید بگوییم امروز این مرکز تدین و انقلابیگری با مشکلات عدیده‌ای مواجهه است که بخشی از آن به عدم توازن در توسعه برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در مقطعی از زمان که قضیه جنگ اتفاق افتاد استان لرستان از آسیب‌های این جنگ در امان نبود بنابراین سازندگی به سمت استان‌های مرکز که به دور از مسئله جنگ بودند رفت و وقتی بحث سازندگی پیش آمد گفتند سازندگی را به سمت استان‌های مرزی ببریم این نگاهها سبب شده امروز از جهت نرخ تورم، بیکاری و عدم رونق مطلوب کسب و کار استان لرستان در رنج است.

وی بیان کرد: خوشبختانه مجموعه مدیران استان همگی در حال تلاش هستند و شاهد وحدت، وفاق و همدلی  بین کارگزاران و مردم هستیم و امروز تنها یک صدا پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، همت و کار مضاعف همراه با علم، تدبیر و شتاب برای حل مشکلات اساسی استان شنیده می‌شود  و خبری از تفرقه و اختلاف نیست.

انتهای پیام/645/ع

R41450/P1494/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... حدود ۱۰ هزار نفر در استان بوشهر برای دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی معرفی شدند بیمه بیکاری کرونا به حساب چه تعداد از کارگران گلستانی واریز شد؟ تبعیض نژادی واضح در آمریکا/ اختلاف ۵.۳ درصدی نرخ بیکاری سیاهپوستان و سفیدپوست‌ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی ولی فقیه در لرستان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسوولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.
وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری در تمامی حوزه های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.
وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.
وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند ، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بارها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.
حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع رسانی شود.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد