Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرد که به کسب ‌و کارها اجازه خواهد داد که محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل به نمایش دربیاورند. کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرد که به کسب ‌و کارها اجازه خواهد داد که محصولات خود را در نتایج جستجوی گوگل به نمایش دربیاورند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، کمپانی گوگل پیش‌ازاین تنها به اسپانسرهای خود اجازه می‌داد که تبلیغات خود در رابطه با کالای جستجو شده کاربر را در پنل نتایج به‌دست‌آمده نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون فهرست‌نویسی در این پنل رایگان شده است و البته این کمپانی تبلیغاتی که بابت آن‌ها پول پرداخت شده است را در جای دیگری در این صفحه‌نمایش می‌دهد.
 
کمپانی گوگل در ماه آوریل فهرست‌نویسی محصولات را در تب خرید کردن موتور جستجوی گوگل گنجاند. این کمپانی پس‌ازآن اعلام کرد که این فهرست بندی به‌صورت مستقیم در نتایج گوگل گنجانده می‌شود. این تغییرات برای اولین بار در آمریکا و سپس در سراسر جهان اعمال می‌شود.
     
این فهرست‌نویسی جدید گوگل را در رقابت مستقیم با آمازون قرار می‌دهد. این دو کمپانی فناوری در حال حاضر در جبهه‌های مختلفی نظیر فناوری‌های خانه هوشمند در حال رقابت هستند. بلندگوی هوشمند گوگل هم و نرم‌افزار صوتی دستیار برای رقابت با آمازون اکو و نرم‌افزار صوتی الکسا ساخته شده‌اند.
 
این اعلامیه همچنین نشانگر فشار بیشتر گوگل برای ورود به صنعت خرید آنلاین است. سال گذشته ، این شرکت از نسخه بازسازی‌شده Google Shopping به‌عنوان قطب خرده‌فروشی این کمپانی رونمایی کرد. این به‌روزرسانی به افراد امکان می‌دهد که به ‌مرور کالاها بپردازند و آن‌ها را از سه طریق وب‌سایت فروشنده، فروشگاه محلی نزدیک و سایت گوگل خریداری کنند.
 
البته گوگل در این رابطه ضرر و زیان‌های شدیدی دیده است و دو سال پیش کمیسیون اروپا این کمپانی را به دلیل اعمال تبلیغاتی سو استفاده‌کننده به مبلغ 1.7 میلیارد دلار جریمه کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل جستجوی گوگل کمپانی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایحان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی پروژه ملی فیبرنوری در شهر قره ضیاءالدین گفت: طرح ایجاد فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در این شهر به طول بیش از ۲۵ هزار متر و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان طراحی و آغاز شد.

قاسم جلیلی‌نژاد، با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی توسعه فیبر نوری و در مراسم کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری شهر قره‌ضیاءالدین اظهار کرد: ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها از اقدامات مهم و ارزشمندی بوده که به همت دولت سیزدهم صورت گرفته است.

وی با اشاره به تبصره‌های قانون بودجه و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات برای مشوق‌های اجرای این پروژه افزود: دولت جهت اجرای پروژه برای پروژه فیبر نوری یارانه ۳۲ میلیون ریالی به ازای هر خانوار پرداخت می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طرح توسعه ملی فیبرنوری در شهرستان چایپاره با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان به متراژ بیش از ۲۵ کیلومتر وارد فاز اجرایی شد.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: در قبال این طرح و تا پایان برنامه هفتم مقرر شده است ۸۰ درصد منازل و ۱۰۰ درصد کسب‌وکارها از طریق این شبکه که بین ۲۰ تا ۱۰۰ برابر سرعت بیشتر نسبت به اینترنت معمولی دارد، تحت پوشش قرار گیرد.

وی ادامه داد: ۸.۵ درصد از کل پهنای باند مصرفی استان روی اینترنت ثابت بوده که ناشی از توجه نکردن به زیرساخت‌های ارتباطات ثابت در گذشته بوده است.

در این مراسم، عملیات اجرایی طرح فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در شهر قره‌ضیاءالدین با حضور فرماندار، شهردار و شماری از مسئولان در میدان اصلی این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024