Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره آب و فاضلاب شهرستان نیر اظهارداشت: پروژه فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر نیر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرفیت تصفیه‌خانه ۶ هزار و ۱۶۸ مترمکعب در روز پیش‌بینی شده است.

وی ظرفیت طرح را برای جمعیت ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر دانست و افزود: شبکه این طرح ۲۷ کیلومتر با سایزهای ۲۰۰ تا ۳۱۵ میلیمتری بوده و هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار نیر ، در بخش سازه ، پی‌کنی حوضچه انوکسیک و هوادهی، حوضچه‌های زلال‌ساز و بستر لجن خشک‌کن، پی‌کنی و اجرای فونداسیون پست پاساژ برق، اجرای فیلتر شنی کف حوضچه انوکسیک و هوادهی، آرماتوربندی پارت اول فونداسیون حوضچه انوکسیک و هوادهی و اجرای ستون‌ها و قالب‌بندی تیرهای ساختمان اداری اجرا شده است.

امامی در ادامه به اجرای پروژه‌های عمران روستایی در بخش آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: پنج پروژه عمرانی در شهرستان نیر در حوزه آب و فاضلاب روستایی در حال اجراست.

وی افزود: پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب روستای جوراب با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال ، پروژه احداث منبع ۱۰۰ متر مکعبی روستای پیرنق با اعتباری بالغ برسه۳ میلیارد ریال و اصلاح و مرمت و بازسازی چشمه روستای مجیدآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجراست که امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

امامی تصریح کرد: مجتمع آبرسانی شهید کسایی سه هم با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حال اجراست که با اتمام آن  ۱۲ روستای شهرستان از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار نیر همچنین از اجرای پروژه مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه ۱۸ روستای شهرستان از نعمت آب شرب

بهره‌مند خواهند شد.

در این مراسم از زحمات مهندس لایقی رییس سابق اداره آب و فاضلاب روستایی و مهندس نخستین رییس سابق آب و فاضلاب شهری نیر تقدیر و علی حسین‌زاده به عنوان رییس جدید آب و فاضلاب شهرستان نیر معرفی شد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها تصفیه خانه پروژه ساختمانی اردبیل اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه پروژه ساختمانی اردبیل اعتبارات تصفیه خانه پروژه ساختمانی اردبیل اعتبارات اعتباری بالغ میلیارد ریال شهرستان نیر آب و فاضلاب تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه آیین گشایش گفت: ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های
اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز