Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@03:14:26 GMT

فعالیت مرز شملچه از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۳۵۱

فعالیت مرز شملچه از سر گرفته شد

خبرگزاری میزان- استاندار بصره اعلام کرد که مرز شملچه میان عراق و جمهوری اسلامی ایران پس از چهار ماه بازگشایی شد. تاریخ انتشار: 20:37 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۶۶۴

خبرگزاری میزان - اسعد العیدانی، امروز (سه‌شنبه) از بازگشایی مرز شملچه بعد از چهار ماه تعطیلی به منظور انجام فعالیت‌های تجاری میان ایران و عراق، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بصره همچنین گفت که این اقدام بعد از موافقت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق و همچنین وزارت بهداشت این کشور امروز اتخاذ شده است.

العیدانی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه طرف ایرانی تدابیر لازم برای ضدعفونی کردن کالا‌ها را اتخاذ کرده است، خاطرنشان کرد: این اقدام موجب کاهش فشار به وجود آمده بر تجار استان بصره و دیگر مناطق جنوبی می‌شود. 

بیشتر بخوانید: فعالیت مرز بازرگان از سر گرفته شد

از سوی دیگر، عدنان عبدجاسم، معاون اداری گذرگاه شلمچه با تقدیر از موافقت مصطفی الکاظمی تاکید کرد که در ابتدا تنها برای واردات مواد غذایی از مرز شملچه استفاده خواهد شد و این مرز دو روز در هفته یعنی روز‌های یکشنبه و چهارشنبه فعال خواهد بود و در این دو روز ۵۰۰ محموله ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرز شلمچه نخست وزیر عراق مرز شملچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد

نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان»
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • بارزانی وارد تهران شد
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل