Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمودرضا مرادی» روز سه شنبه در نشست با ائمه جمعه استان کرمانشاه در دفتر امام جمعه کرمانشاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای مواجهه با این بحران فشار بسیار سنگین مالی و نیروی انسانی را تحمل می کند به گونه ای که باوجود جان فشانی همکاران، کارانه پزشکان بیش از یک سال و پرستاران حدود ۹ ماه است که معوق مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با قدردانی از حمایت و همراهی مجموعه مسوُولان استان به خصوص ائمه جمعه، این حمایت را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

وی اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز در مناطق جنگ زده تعطیل نشد اما به دلیل رعایت جان مردم و اجرای پروتکل های بهدشتی مدتی است که متوقف مانده است.

وی گفت: تمام استان در مواجهه با کووید ۱۹ یاور دانشگاه بوده که در این میان نقش ائمه جمعه تمامی شهرستان های استان ستودنی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: ما بیش از هرچیز نگران وضعیت استان در فصل پاییز  هستیم که کووید ۱۹ و آنفلوآنزای فصلی با هم شیوع پیدا کنند.

در ادامه این نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهرستان ها از فداکاری های دانشگاهیان در مبارزه با کووید ۱۹ قدردانی کردند.

آیت الله مصطفی علما و حجه الاسلام ضیغمیان مشترکا با اهدای لوح سپاسی به دکتر مرادی از تلاش ها و فعالیت های ریاست، معاونین ، مجموعه پزشکان، پرستاران و کادر درمان استان در کنترل بیماری کرونا تقدیر کردند.

در متن این تقدیر نامه آمده است: حافظه مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی فداکاری های مسوولین و دست اندرکاران امر بهداشت و درمان را فراموش نخواهند کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد از دیروز تا امروز ۱۷ تیر ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۵۵ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر رسید.
دکتر سیما سادات لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

او گفت: استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت مصطفی علماء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت ویروس کرونا سلامت دانشگاه علوم ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات، دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

او، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال