Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، مهدی کرامتی روز سه شنبه اظهار داشت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در شرایط شیوع بیماری کرونا در استان و تاکید استاندار، کمیته نظارت عالی بر نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل شده است.
وی افزود: علیرغم ارائه پیشنهادی مبنی بر تعطیلی اصناف در ستاد استانی کرونا، نماینده عالی دولت در استان بر فعال بودن اصناف تاکید کرده و خواستار تشدید نظارتها و برخورد با متخلفان از شیوه نامه های بهداشتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برگزاری دوره های آموزشی برای اتحادیه ها توسط دانشگاه علوم پزشکی استان برای افزایش توان نظارتی آنان خبر داد و گفت: در همین راستا در هر یک از شهرستان های استان نیز کمیته هایی متناظر تشکیل شده است و در روزهای آینده نیز سامانه پیامکی در اختیار مردم قرار می گیرد تا تخلفات مشاهده شده در این حوزه را گزارش کنند.

کرامتی با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان از پروتکل های بهداشتی، افزود: نظارت ها بر برخی از اماکن مانند تالارهای پذیرایی که محل تجمع مردم است، شدیدتر خواهد شد و در صورت عدم رعایت نکات و توصیه های بهداشتی و به مخاطره انداختن سلامت مردم، نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی اخیرا با ابراز نگرانی از اوج گیری دوباره کرونا در این استان، وضعیت شهرستان‌های فاروج، شیروان، بجنورد و جاجرم را از نظر همه‌گیری کرونا نارنجی خوانده و گفته بود که در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم|، این شهرها به وضعیت قرمز خواهند رسید.  

دکتر سیداحمد هاشمی افزوده بود که شهرستان‌های اسفراین، گرمه و راز و جرگلان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند و از میان هشت شهرستان استان تنها مانه و سملقان در وضعیت سفید کرونایی قرار دارد.

وی گفته بود که در ۲ هفته گذشته و از ابتدای تیرماه آمار مبتلایان بستری‌شده کرونا در استان به بیش از ۲ برابر رسیده و همچنین تعداد نمونه‌های مثبت کرونا نیز ۶۰ درصد افزایش داشته است.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چند روز اخیر تا وضعیت هشدار کرونا نیز پیش رفته است.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی بجنورد ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری