Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@20:08:33 GMT

دستگیری سارقی با ۱۵۰ فقره سرقت در تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۷۶۰۴

آفتاب‌‌نیوز :

در نیمه خرداد ماه امسال بود که فردی به اتهام سرقت داخل خودرو از سوی ماموران کلانتری عباس آباد دستگیر و در ادامه روند رسیدگی به جرمش به همراه پرونده متشکله به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

با انتقال این فرد به مقر پلیس، تحقیقات ماموران آگاهی نیز آغاز و در جریان آن مشخص شد که بر اساس گزارش اولیه، ماموران گشت کلانتری حین انجام ماموریت و گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده که با نزدیک شدن خودروی پلیس، راننده پراید از محل متواری شد اما با شلیک تیر هوایی، راننده خودرو دستگیر شده و مقادیری اموال سرقتی شامل یک دستگاه لپ‌تاپ، سنگ فرز، سه حلقه لاستیک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از داخل خودرو کشف شد.

در ادامه متهم دستگیر شده مورد بازجویی‌ قرار گرفت که در جریان آن اعتراف کرد که سه حلقه لاستیک را ازسارقی با هویت معلوم خریداری کرده است که با کسب این اطلاعات این سارق نیز در عملیاتی دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اقرار کرد که عمده سرقت‌ها از داخل خانه و داخل خودرو انجام شده است.

همچنین یکی از شکات با حضور در مقر پلیس به ماموران گفت که سارق با تخریب در منزلش اموالی شامل لپ‌تاپ، سنگ فرز و گوشی او را سرقت کرده و متواری شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که سارق و مالخر در بازجویی‌های انجام شده به ۱۵۰فقره سرقت داخل خودرو و سرقت از منزل اعتراف کردند. همچنین یکی دیگر ار همدستانشان را هم معرفی کردند که اقدامات برای دستگیری وی ادامه دارد. بر این اساس تاکنون ۹۵ تن از مال‌باختگان شناسایی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرقت خودرو سارق حرفه ای مامور اگاهی داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان