Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستگار یوسفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا از تشکیل تیم های نظارتی متشکل از معاونان فرماندار، بخشداران، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و اصناف خبر داد و افزود: این تیم نظارتی از ۱۵ تیرماه به صورت سرزده از ادارات و اماکن عمومی بازدید و اقدامات ادارات را مورد ارزیابی قرار می دهد.

وی اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همدلی و انسجام دستگاه های اجرایی و ادارات و همچنین مردم فهیم شهرستان جوانرود اقدامات شایانی به منظور مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت که امیدوارم ادامه داشته باشد تا شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز گفت: امروز که به صورت سرزده از ادارات سطح شهرستان بازدید داشتیم خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد کارکنان ادارات و ارباب رجوع رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک را مدنظر قرار داده بودند.

دکتر مولود حسینی، با توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: براساس دستورالعمل های ستاد کرونا  ارایه خدمات به ارباب رجوع منوط به استفاده از ماسک است.

شهرستان جوانرود  با بیش از ۷۵ درصد جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه جوانرود پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه جوانرود ویروس کرونا کرمانشاه جوانرود ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بازوهای اجرایی معاونت غذا و دارو هستند که در هر یک از این دانشگاه‌ها این معاونت مستقر بوده و نسبت به بررسی و بازرسی مراکز عمده توزیع فرآورده‌های سلامت محور اقدام می‌کنند.

وی افزود: در صورت مشاهده تولید بدون مجوز یا واردات فاقد آن پس از توقیف محصول یا کالا، صاحب آن نیز به مراجع قضائی معرفی و تا حصول نتیجه، پرونده پیگیری می‌شود.

بهفر ادامه داد: این اداره کل در هر مرکز تولید فرآورده‌های غذایی مسئول فنی را به عنوان نماینده خود دارد که کنترل کیفیت کالاها را به عهده دارد لذا چنانچه تخلفی صورت بگیرد ضمن پیگیری موضوع از مسئول فنی به عنوان نماینده ما، با صاحب کارخانه نیز برخورد صورت می‌گیرد و از عرضه محصول در سطح عرضه جلوگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص نظارت بر کارگاه‌های کوچک که تعدادشان در کشور هم رو به افزایش است، بیان داشت: کارگاه‌های سنتی دارای شناسه نظارت کارگاهی هستند که کالاهای خودشان را به آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان غذا و دارو ارائه می‌دهند و چون فعالیت قانونی دارند در نظارت‌های ما رصد می‌شوند و با لحاظ شرایط قابل اعتماد مردم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!