Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اشتغال در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در سال جهش تولید اشتغال هم افزایش خواهد یافت، گفت: بیش از ۱۹۷ هزار اشتغال دربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد که در این میان باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است، گفت: تحقق شعار سال باعث اشتغال پایدار در استان می‌شود.

حقیقی از خدمات ارزنده معاون امور اقتصادی استانداری زنجان تقدیر کردو گفت: خدمات خوبی توسط این معاونت در استان انجام شدو این خدمات قابل قدر دانی است.

وی ابراز داشت: استان زنجان در سطح کشور کمترین آسیب را از کرونا دیده و عملکرد استان در پرداخت تسهیلات به مشاغلی که از کرونا آسیب دیدند خوب بوده و هشت درصد عملیاتی شده است و باید تسهیلات به خوبی پرداخت شود.

استاندار زنجان، افزود: باید ۱۲ دستگاه اجرایی که از تسهیلات استفاده می‌کنند باید ۴۸۸ میلیارد تومان را جذب کنند و تسهیلات لازم را به ذی نفعان خود پرداخت کنند.

حقیقی افزود: تا پایان تیرماه باید تسهیلات لازم به واجدین شرایط در استان پرداخت شود و در این زمینه ذی نفعان خود را نسبت به دریافت تسهیلات اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: سرپرست جدید معاونت امور اقتصادی استانداری و اداره تعاون استان در رسانه ملی حضور داشته و ذی نفعان را نسبت به دریافت تسهیلات آگاه کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه کرونا برخی از مشاغل را درگیر کرده بنابراین باید شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات خوب عمل کند، تصریح کرد: مدیران کل این ۱۲ دستگاه اجرایی جلسات را برنامه ریزی کرده و تسهیلات لازم را جذب کنند.

حقیقی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات هر چه زودتر عملیاتی شود، افزود: عملکرد استان زنجان به لحاظ جذب و پرداخت تسهیلات، مطلوب نیست زیرا تا کنون هشت درصد از مجموع اعتبارات جذب شده و فقط یک‌دهم درصد آن پرداخت شده است.

کد خبر 4968588

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان اشتغال ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان پرداخت تسهیلات استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

مرتضی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ استان ۶۶ طرح با ۷۷.۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گفته وی در مجموع یک هزار و ۳۰۹ طرح در کمیته استانی به ارزش دو هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۸ طرح تا کنون به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، بیان داشت: تا کنون به ۵۳۴ طرح بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۹۵ طرح از سوی بانک‌های عامل برگشت خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ درصد تسهیلات تخصیصی تا کنون جذب شده است، عنوان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی تا کنون یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۱۳۲ میلیارد تومان از تسهیلات نیز در دست پرداخت است.

به گفته وی خراسان جنوبی در رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ کشور قرار دارد.

کد خبر 6088760

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد