Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:15:19 GMT

۱۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان بویین‌زهرا پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۸۲۵

۱۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان بویین‌زهرا پلمب شد

مصطفی آقاعلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: سلامت و امنیت غذایی شهروندان خط قرمز مسوولان است و با واحدهایی که نتواند دستورهای بهداشتی را به نحو کامل اجرا کند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: هم اکنون وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا مانند سایر نقاط استان زرد بوده و اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول افزود: اولین و مهمترین گام در پیشگیری از ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی است و از مردم استدعا داریم ضمن استفاده از ماسک از حضور در اجتماعات پرهیز نمایند.

سرپرست فرمانداری بویین زهرا افزود: رعایت مقررات و دستورهای بهداشتی به تمامی مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان ابلاغ شده است و اگر مقررات بهداشتی از جانب آنها رعایت نشود، مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خواستار پرهیز از برگزاری هرگونه مراسمات و تجمعات از سوی شهروندان در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شد.

«کرونا» ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع بوده و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌دادن و روبوسی است،  پزشکان توصیه می‌کنند افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی به‌ هنگام عطسه، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین بویین زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین بویین زهرا ویروس کرونا استان قزوین بویین زهرا ویروس کرونا بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی دیانتی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان در بازدید از مزارع گندم مرگور با اشاره به مشاهده علائم اولیه آلودگی بیماری زنگ زرد گندم در برخی از مزارع شهرستان، در خصوص پایش مستمر مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم و سایر بیماری های برگی غلات هشدار داد.

  وی ضمن دستور به کارشناسان پهنه جهت حضور و پایش مستمر مزارع برای کنترل به موقع سن در مرحله مادری ادامه داد: با توجه به وزش باد و بارندگی روزهای آتی و مرحله حساس رشدی گندم، رصد بیماری های برگی غلات و در صورت تداوم شرایط مساعد، مبارزه با بیماریها را با جدیت پیگیر شوند.   در ادامه دیانتی افزود: کنترل علف های هرز حاشیه مزارع به منظور جلوگیری از ورود به مزارع و کاهش بانک ژنی علف های هرز آموزش و ترویج داده شود.   این بازدید به منظور پایش، بررسی و نظارت بر روند مبارزه با عوامل خسارتزا گیاهی با حضور مدیر زراعت سازمان و کمیته فنی جهاد کشاورزی ارومیه در منطقه مرگور انجام و توصیه های فنی لازم به کارشناسان پهنه و کشاورزان ارائه شد.   تاکنون  بیش از ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت مضر سن غلات و ۶۸۰۰ هکتار علیه علف های هرز سمپاشی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند