Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@09:22:21 GMT

کینه نامادری" ژیار" ۵ ساله را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۱۷۷

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ "محمدرضا آمویی" با ابراز تاسف از اعلام این خبر  گفت: پس از گزارش قتل یک پسر بچه حدود ۵ ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک و بررسی‌های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ آمویی تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرده که حدود یکسال پیش با پدر ژیار ازدواج و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرده و به تازگی نزد آن‌ها آمده بود.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: آنچه که زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت‌های همسرش دیده و از همین رو تصمیم می‌گیرد ژیار ۵ ساله را از سر راه بردارد.
وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی می‌کشاند و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بیحال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک بی گناه را زخمی می‌کند.
سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می‌کند دوباره به محل جنایت بازگشته و متوجه جان باختن او می‌شود، سپس برای صحنه سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب می‌کند تا مرگ ژیار ۵ ساله را یک حادثه جلوه دهد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش، گفت: ژیار ۵ ساله در حالی قربانی حسادت و کینه توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد.
وی با بیان اینکه قاتل ۳۱ ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اول خود شده است، یادآوری کرد: مادر ژیار ۵ ساله نیز زمانی که وی تنها یک سال و نیم داشته خودکشی می‌کند و تا روز‌های پایانی عمر کوتاه خود نزد پدربزرگ و مادرش زندگی می‌کرده است.
سرهنگ آمویی در پایان از آمادگی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره‌های لازم در تمامی زمینه‌ها به صورت رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: دریافت مشاوره‌های تخصصی زمانی که انسان به بن بست می‌رسد می‌تواند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ژیار ۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کد خبر 6095143

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)