Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:46:14 GMT

خروجی مثبت جلسه ایجنت گریزمان و سران بارسا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۲۵۶

خروجی مثبت جلسه ایجنت گریزمان و سران بارسا

به نظر می رسد حواشی مربوط به نیمکت نشینی های آنتوان گریزمان در بارسا را باید تمام شده دانست.

به گزارش "ورزش سه"، به میدان رفتن آنتوان گریزمان در ثانیه‌های پایانی دیدار بارسلونا و اتلتیکو و انتقادهای تند برادر و پدر او از سرمربی بارسلونا به این خاطر، او را به یکی از چهره‌های جنجالی باشگاه کاتالان تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزمان در 5 بازی اخیر بارسلونا در دوران پساکرونا در سه بازی از ابتدا به میدان نرفته هرجند درخشش چند روز پیش برابر ویارئال توانست آبی بر روی آتش شایعات باشد.

 

 

 

 

 کیکه ستین سرمربی بارسا برای بازی سه شنبه شب گذشته برابر اتلتیکو، لوئیس سوارز و لیونل مسی را در خط حمله به میدان فرستاد و مهاجمانی چون آنتوان گریزمان، آنسو فاتی و مارتین برایثویت روی نیمکت نشستند.

عجیب تر اینکه گریزمان در دو دقیقه پایانی وارد زمین شد؛ در حالی که بازیکنی 17 ساله مثل فاتی دقایق بیشتری فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. به عقیده بسیاری، ستین اینگونه قصد تحقیر ستاره فرانسوی را داشت.

 

 

 

 

در پی این اتفاقات که حواشی فراوانی نیز به دنبال داشت، نشریه اکیپ ادعا کرد خواهر گریزمان که مدیر برنامه های اوست، درخواست ملاقات با سران بارسا را داشته و امروز گزارش داد که این ملاقات صورت گرفته و نتایج خوبی نیز داشته است.

در این جلسه کیکه ستین و اریک آبیدال(از تیم مدیریت ورزشی) از جانب باشگاه بارسلونا حضور داشتند و از اعتماد کامل نسبت به گریزمان صحبت کردند. در نهایت گفت و گوها نتایجی کاملا مثبت داشت.

خواهر گریزمان نیز اطمینان داد که برادرش هیچ تمایلی به جدایی در پایان فصل ندارد و به تعهداتش نسبت به بارسا پایبند خواهد ماند.

 

بارسلونا آبیدال کیکه ستین آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آبیدال کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر