Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:10:09 GMT

بازگشایی مرز چذابه یستگی به تصمیم دولت عراق دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۶۴۰۷

بازگشایی مرز چذابه یستگی به تصمیم دولت عراق دارد

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به تلاش برای بازگشایی مرز چذابه گفت: مسئولان استان میسان طرح بازگشایی مرز چذابه را به دولت عراق ارائه کرده‌اند اما متاسفانه به دلیل افزایش شیوع کرونا در کشور عراق و استان میسان، این طرح هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش جماران، حمید سیلاوی ا اشاره به بازگشایی مرز شلمچه از امروز (۱۸ تیرماه) اظهار کرد: همه مراحلی که برای بازگشایی مرز شلمچه انجام شد، طی شده است تا مرز چذابه نیز بازگشایی شود اما اینکه این مرز چه زمانی بازگشایی شود، به تصمیم دولت عراق بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان محلی کشور عراق در استان میسان با بازگشایی مرز چذابه کاملا موافق هستند و توافق کرده‌ایم که همه شرایط لازم برای بازگشایی مرز به ویژه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کنیم. زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی مرز چذابه فراهم شده و هر چیزی را که نیاز باشد نیز فراهم خواهیم کرد تا این مرز بازگشایی شود.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه زمان بازگشایی مرز چذابه مشخص نیست، گفت: مسئولان استان میسان طرح بازگشایی مرز چذابه را به دولت عراق ارائه کرده‌اند اما متاسفانه به دلیل افزایش شیوع کرونا در کشور عراق و استان میسان، این طرح هنوز به نتیجه نرسیده است و برای بازگشایی مرز چذابه و از سرگیری صادرات، منتظر تصمیم دولت عراق هستیم.

وی افزود: استقرار پایگاه سلامت، ضدعفونی پایانه مرزی، ضدعفونی گمرک، ضدعفونی بارانداز و ضدعفونی کامیون‌ها و کالاها از جمله اقداماتی است که در پایانه مرزی شلمچه برای از سرگیری صادرات انجام می‌شود.

اخبار مرتبط مرز خسروی فردا بازگشایی می شود ورود اولین محموله دارویی از مرز بازرگان مرز شلمچه بازگشایی می شود حضور واعظی در یکی از بیمارستان صحرایی ارتش+ تصویر آخرین اخبار مربوط به راهپیمایی مراسم اربعین/ آمار زائران اباعبدالله(ع) از نیم میلیون نفر عبور کرد/ مرز چذابه آماده اسکان زوار حسینی است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مرز چذابه بازگشایی مرز بازگشایی مرز چذابه مرز عراق سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بازگشایی مرز چذابه برای بازگشایی مرز استان میسان دولت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه