Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@06:08:18 GMT

تفاوت های قابل تشخیص دختر باکره و غیر باکره!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۷۵۸۷

تفاوت های قابل تشخیص دختر باکره و غیر باکره!

ساعت24-متاسفانه برخی مردان تصور می کنند می توانند باکره بودن را تشخیص دهند که البته واقعیت ندارد! برخی از مردان به رفتار همسرشان دقت می کنند و سعی می کنند تشخیص دهند که آیا رفتارش مشابه یک دختر باکره هست یا خیر ولی باید بدانید که هیچکدام از این روش ها 100% نیست

بسیاری از مردان نمی توانند تشخیص بدهند که آیا همسرشان باکره هست یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه برخی مردان تصور می کنند می توانند باکره بودن را تشخیص دهند که البته واقعیت ندارد! برخی از مردان به رفتار همسرشان دقت می کنند و سعی می کنند تشخیص دهند که آیا رفتارش مشابه یک دختر باکره هست یا خیر ولی باید بدانید که هیچکدام از این روش ها 100% نیست.


اگر مردی مصمم است که تفات بین باکره و غیر باکره را تشخیص دهد باید چه کند؟ ممکن است نکاتی باشد که در این مساله به او کمک نماید ولی باید بدانید که این نکات برای همه یکسان نیست و فقط ممکن است باعث شود سوء ظنتان بیشتر شود

تفاوت دختر باکره و غیر باکره در چیست

آیا می توانید تفاوت یک دختر باکره از غیر باکره را تشخیص دهید؟ تصاویر نمی توانند همه داستان را به شما بگویند ولی شاید رفتار فرد بتواند سرنخ هایی به شما بدهد. در ادامه چند نکته که می تواند تا حدودی شما را راهنمایی کند را بیان می کنیم:
 

آیا تفاوت فیزیکی بین دختر باکره و غیرباکره وجود دارد؟

زنی که پرده بکارت داشته باشد قطعا باکره است یعنی هنوز تکه پوستی که واژن را پوشش می دهد دارد. با این حال به خاطر داشته باشید در بسیاری از زنان پرده بکارت حتی بدون این که رابطه جنسی داشته باشند پاره می شود. ممکن است به دلیل ورزش، استفاده از تامپون tampon یا دلایل بیشمار دیگری پرده یک دختر باکره پاره شده باشد. همچنین باید بدانید که داشتن پرده بکارت سالم در یک زن به این معنی نیست که فعالیت جنسی نداشته است فقط به این معنی است که رابطه دخولی برقرار نکرده است.
 

رفتار یک زن باکره با غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

در اکثر موارد هیچ گونه تفاوتی در نحوه عملکرد یک زن وجود ندارد. تقریبا غیر ممکن است که بخواهید با نحوه راه رفتن، رفتار ، صحبت یا دلبری کردن یک زن باکره بودن او را تشخیص دهید. با این حال به محض این که یک زن به همراه شما وارد تخت خواب شود ممکن است با خجالت کشیدن، ترسیدن و نامطمئن بودن از کاری که می خواهد انجام دهد، عکس العملش در مورد برهنه شدن به گونه ای که نشان دهد تا به حال در مقابل یک مرد برهنه نبوده یا نیازمند راهنمایی های زیادی برای چیزهایی که شما دوست دارید باشد، می تواند باکره بودن خود را نشان دهد.

از سویی دیگر برخی زنان وقتی برای اولین بار با هر مردی باشند دقیقا همین رفتار را نشان می دهند، چه بار اولشان باشد چه نباشد. همچنین باید بدانید که برخی از دختران باکره به قدری مشتاق تجربه این هیجان هستند و از قبل خودشان را آماده کرده اند که ممکن است تصور کنید تجربه قبلی داشته اند در حالی که اینطور نیست و هر چه می دانند را در کتاب ها خوانده اند و یا در فیلم ها دیده اند.

رابطه جنسی با یک زن باکره و غیر باکره چه تفاوتی دارد؟

این مساله کاملا به زن بستگی دارد. یک زن باکره ممکن است واژن خیلی تنگ تری داشته باشد و ممکن است حین اولین دخول کمی درد احساس کند. با این حال بسیاری از زنان اگر به اندازه کافی تحریک نشده و آماده نباشند ممکن است در زمان رابطه جنسی احساس درد کنند حتی اگر چندمین بارشان باشد. یک زن باکره ممکن است برای رابطه جنسی یا لذت دادن به شما تردید داشته باشد ولی این رفتار ممکن است در زنان غیرباکره هم دیده شود. برخی از زنان باکره مدت زمان بیشتری برای صمیمی شدن با شریکشان نیاز دارند، از سوی دیگر زنانی هم که قبلا رابطه ای داشته اند ولی پایان بدی داشته هم اغلب مدت زمان بیشتری برای ایجاد صمیمیت با فرد جدید و انجام رابطه جنسی، زمان می گذارند تا از واقعی بودن احساسات رابطه مطمئن شوند.

برخی افراد به دنبال تصاویری هستند تا در تشخیص باکره بودن یا نبودن یک زن به آن ها کمک کند به خصوص ممکن است توجهشان به سمت عکسهایی باشد که نشان می دهند پرده بکارت چیست و بدن زنی که هنوز رابطه نداشته باید به چه شکلی باشد. در نظر داشته باشید که بدن هر زنی با زن دیگر متفاوت است بنابراین چیزی که در عکس ها می بینید در واقعیت مشابهی ندارد و هیچ دلیلی بر باکره بودن یا نبودن شخص مقابلتان نیست.

پس چطور می توانید بگویید که یک زن باکره هست یا نیست؟ تفاوت بین یک زن باکره و غیر باکره در چیست؟ تصاویر نمی توانند کمکی به شما بنمایند، پس باید چه کنید؟

پاسخ نهایی این است که با خودش صحبت کنید. از او بپرسید باکره است یا خیر و حرفش را بپذیرید. هیچ راهی برای فهمیدن اصل واقعیت وجود ندارد بنابراین باید به گفته خودش اکتفا کنید. و اگر نمی توانید به حرفهایش اعتماد نمایید تصمیم به ادامه رابطه با خودتان است.

سیمرغ

منبع: ساعت24

کلیدواژه: باید بدانید تشخیص دهند پرده بکارت رابطه جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد

 دکتر طاهره افتخار می افزاید: این ویروس از تماس جنسی و یا تماس های خیلی نزدیک سرایت می کند و ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر ویروس ها دارد.

وی توضیح می دهد: ویروس اچ پی وی به مواد شوینده نیز مقاومت نشان داده و در مواردی حتی پزشکان از لمس صورت خود با دست آلوده به این ویروس مبتلا شده اند. بنابراین ممکن است این ویروس از راه غیر جنسی هم انتقال یافته و برای مثال در فردی از طریق نشستن در جایی مرطوب و جایگزین شدن فردی دیگر در آن مکان نیز انتقال یابد؛ اما شایع ترین راه انتقال این ویروس از طریق مقاربت است.

دکتر طاهره افتخار، متخصص زنان و زایمان

این پزشک متخصص زنان و زایمان درباره سن مبتلایان به ویروس اچ پی وی می گوید: بیشترین بیماران سنین ۲۳ تا ۳۰سال هستند که در این باره تفاوتی بین جنسیت وجود ندارد بنابراین ممکن است هم دختران و هم پسران را مبتلا کند.

وی بیان می کند: دلایلی مانند مصرف سیگار یا مصرف قرص های پیشگیری از بارداری، خطر ابتلا به ویروس اچ پی وی را افزایش می دهد؛ اما در افراد زیر ۳۰سال چنانچه فرد رفتار پر خطر نداشته و زندگی، ورزش و تغذیه سالم داشته باشد خود به خود ممکن است این ویروس از بین برود.

افتخار تصریح می کند: ویروس اچ پی وی مانند ویروس تبخال از بین نمی رود و برای همیشه در بدن باقی می ماند بنابراین تشخیص زودهنگام آن در پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم بسیار اهمیت دارد.

همه ویروس ها ریسک سرطان ندارند

وی ادامه می دهد: یکی از شایع ترین علل سرطان دهانه رحم، ویروس اچ پی وی است. هر زگیل در هر جای بدن ممکن است به سبب وجود ویروس اچ پی وی به وجود آید اما همه این ویروس ها ریسک سرطان ندارند و تنها تعدادی از آن ها مانند زگیل تناسلی پر خطرند که شانس ابتلا به سرطان ها را بیشتر می کند.

این پزشک متخصص زنان می افزاید: شایع ترین سرطان های ناشی از ویروس اچ پی وی، سرطان دهانه رحم، واژن، مقعد و قسمت خارجی ناحیه تناسلی است و در برخی موارد، ممکن است حلق و حنجره را نیز درگیر کند.

وی با اظهار تأسف اذعان می دارد: شیوع ویروس اچ پی وی تنها مختص جوامع غربی نیست بلکه متأسفانه بین جوانان جامعه ایران، تعداد مبتلایان به این ویروس بسیار است که یکی از علل آن، وجود رفتارهای پر خطر و کنترل نشده در جامعه است.

افتخار درباره راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان دهانه رحم می گوید: افرادی که روابط پر خطر نداشته و ارتباط شان محدود به کانون خانواده است به صورت مداوم نیاز به تست پاپ اسمیر ندارند اما کسانی که محدودیتی در رابط جنسی ندارند بسیار بیشتر از دیگران در خطر ابتلا قرار می گیرند. 

واکسن گارداسیل مطمئن تر است یا پاپیلوگارد؟

وی بر لزوم تزریق واکسن برای کودکان و جوانان تأکید می کند و ادامه می دهد: یکی از راه های ایمن سازی در برابر ویروس اچ پی وی، تزریق واکسن خارجی گارداسیل است. البته از آنجایی که این واکسن گران است و چندان اعتمادی به تاریخ مصرفش نیست، بهتر است از مشابه ایرانی آن به نام پاپیلوگارد استفاده کرد.

افتخار تصریح می کند: در واقع این واکسن ها از عملکرد و ماهیت یکسانی برخوردارند و تفاوت عمده آن ها در کشور سازنده واکسن می باشد. علاوه بر این واکسن پاپیلوگارد هم ارزان تر از گارداسیل است و هم عامل ۷۰درصد از سرطان هایی که مربوط به ویروس اچ پی وی است را پشتیبانی می کند بنابراین نگرانی در این باره وجود ندارد.

وی درباره سن تزریق این واکسن در دختران و پسران می گوید: این واکسن برای هر جنسیتی می تواند از سن ۹ تا ۴۵ سالگی تزریق شود.

این پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی به جوانان توصیه می کند: پرهیز از رفتارهای پرخطر بهترین راه مصون ماندن در برابر ویروس اچ پی وی است تا سلامتی را در تمام طول عمر خود به همراه داشته و به انواع بیماری ها از جمله زگیل تناسلی و ... مبتلا نشوند. چراکه انجام رفتارهای پر خطر علاوه بر تهدید ابتلا به این ویروس، سبب ابتلا به ایدز، هپاتیتB، هپاتیتC و بسیاری از بیماری های خطرناک دیگر می شود.

افتخار درباره نقش ورزش در پیشگیری یا بهبود سرطان های مربوط به زنان می گوید: چنانچه ویروس اچ پی وی وارد بدن سالم شود، سیستم ایمنی بدن به ویژه در سنین جوانی می تواند آن را تا حدود زیادی از بین ببرد. بنابراین ورزش در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مؤثر است.

وی درباره بهترین روش های تشخیص زود هنگام سرطان دهانه رحم تصریح می کند: بهترین روش های تشخیص این نوع بیماری استفاده از تست های غربالگری همچون آزمایش پاپ اسمیر، سونوگرافی های زنان و معاینات سالانه است چراکه این ویروس مانند ویروس تبخال در بدن می ماند و قابل رؤیت نیست. بنابراین انجام آزمایش های پی در پی و منظم در تشخیص زودرس و درمان به موقع بسیار مؤثر خواهد بود.

عفت زارع

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • سنگ کیسه صفرا چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • یک بار برای همیشه با این عکس تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!