Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در نشست هم‌اندیشی نمایندگان شورای عالی استان ها که عصر چهارشنبه با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان ها برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با تأکید بر همکاری، مشارکت و بهره‌مندی طرفین از امکانات و ظرفیت‌های یکدیگر جهت تحقق اهداف مشترک به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و فناوری میان طرفین، بهره‌مندی متقابل از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر و توسعه ارتباطات و تعمیق مناسبات فرهنگی و علمی میان مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه و اعضای شورای عالی و سایر سطوح شوراهای اسلامی در سطح کشور ازجمله اهداف انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها است.

این تفاهم نامه همکاری به منظور ایفای نقش موثر در تحقق الگوی اسلامی ایرانی، پیشرفت و پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، لزوم هماهنگی میان نهادهای مردمی و مراکز علمی و بسترسازی جهت اجرای اصل ۱۰۰ قانون اساسی برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی و در راستای اجرای مفاد سند توسعه و اقتدار علمی کشور منعقد شده است.

از جمله محورهای علمی این تفاهم‌نامه می‌توان به مواردی نظیر هماهنگی و برنامه‌ریزی برای فرهنگ سازی و ترویج شیوه‌های زندگی سالم و ارتقای دانش شهروندی، برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های متقابل در راستای توسعه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و شهرها، برنامه ریزی و همکاری متقابل در اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای ارتقای سطح دانش و مهارت نیروهای انسانی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، جهت دهی پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و طرح‌های تحقیقاتی استادان و پژوهشکده‌ها و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جهت نیازهای پژوهشی شورای عالی استان‌ها اشاره کرد.

همچنین بهره گیری از توان و ظرفیت علمی و فناوری دانشگاه در راستای ارتقای معماری شهرها و روستاها، همکاری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه با شورای عالی استان‌ها در حوزه تهیه طرح‌های کارشناسی به منظور پیشبرد امور دانشگاه و شوراها، هماهنگی و همکاری با شورا در شناسایی، معرفی و بکارگیری نیروهای متعهد و متخصص دانشگاه در شهرداری‌های کشور از جمله محورهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تفاهم‌نامه مذکور است.

به منظور اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه، کارگروهی متشکل از نمایندگان دانشگاه به ریاست مهندس احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و سه نماینده از شورای عالی استان‌ها تشکیل خواهد شد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی  محمد مهدی طهرانچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد

به گزارش جماران؛ یادداشت تفاهم امنیتی بین دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبورگ به امضا رسید.

فارس نوشت: در تداوم دیپلماسی فعال امنیتی و همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه توسط علی‌اکبر احمدیان و نیکلای پاتروشف دبیران شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در سن‌پترزبوگ امضا شد. 

بر اساس این یادداشت تفاهم، سطح مناسبات و همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف راهبردی افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری