Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس شرکت بیمه ایران معین گفت : بیمه شده می‌تواند از تعهدات بیمه ایی خود فقط با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد و ارائه مدارک شناسایی استفاده نماید.

مهدی خجسته صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار آریا در آبادان اظهار کرد: نزدیک به ده هزار نفر بیمه شده درمانی در آبادان و خرمشهر داریم که از خدمات شبانه روزی این شرکت به صورت آنلاین استفاده می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خوشبختانه وجود زیر ساخت آنلاین شرکت بیمه ایران معین باعث شده نیازی به حضور فرد بیمه شده جهت اخذ معرفی‌نامه درمانی به شعب مرکزی این شرکت نیست و بیمه شده می‌تواند از تعهدات بیمه ایی خود فقط با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد و ارائه مدارک شناسایی استفاده نماید.

 رئیس شرکت بیمه ایران معین گفت: در این ایام توجه ویژه‌ایی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های بیمه در جهت حمایت از بیمه گذاران و مردم گردید از قبیل تمدید بخشی از بیمه نامه‌های منقضی شده در ایام قرنطینه ،انجام خدمات صدور بیمه نامه و تمدید آن به صورت آنلاین ،اطلاع رسانی در خصوص خدمات بیمه ای در شبکه های مجازی ،معرفی خدمات بیمه ایی و بازاریابی به صورت غیر حضوری در حال انجام است.

وی گفت:تسریع در پرداخت خسارت‌ها و موارد خدمات بیمه‌ایی دیگر در حوزهای اشخاص و بیمه های زندگی  که در حال بررسی در جهت ارائه و معرفی به بیمه گذاران محترم میباشد.

خجسته، بیان کرد: قطعا بیمه یک نیاز اساسی برای رفع مشکلات جامعه است گرچه یکی از رسالت‌های بیمه گران شناسایی نیازهای بیمه ای مردم است اما  این امر باید توسط هر دوطرف شرکت های بیمه گر و بیمه گذاران انجام پذیرد و  درجهت رفع این خواسته‌ها پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

وی افزود:شرکت بیمه ایران معین هم در این ایام ضمن بررسی و ارزیابی دقیق شرایط  مردم منطقه، بهترین پوشش‌های بیمه ای خود را با در نظر گرفتن نیازهای مردم ارائه می‌دهد.

خجسته اظهارکرد: امروزه خرید بیمه‌های زندگی به صورت انفرادی  و بیمه‌های درمان تکمیلی به صورت گروهی برای سازمان‌ها و مجموعه‌های که دارای نیروی انسانی با نفرات بالا میباشند بسیار حائز اهمیت است و این مهم می‌تواند بخش عمده‌ایی از هزینه های درمان بیماری، از کار افتادگی و فوت را جبران کند.

این کارشناس ارشد بیمه ای با اشاره به بیماری اپیدمی کرونا و تاثیر آن در صنعت بیمه ای کشور،گفت: از لحاظ تاثیرگذاری این بیماری اپیدمی هم فرصت‌ها و هم تهدیدات قابل توجهی برای صنعت بیمه وجود دارد که می‌توان با برنامه ریزی صحیح از فرصت‌ها استفاده،و تهدیدات رو به فرصت تبدیل کرد. 

وی افزود: تاثیر شیوع بیماری کرونا بر روی صنعت بیمه با دواثر مستقیم و غیر مستقیم همراه بوده که یک مورد از اثر مستقیم این بیماری برروی فروش بیمه نامه و خسارت وارده به شرکت‌های بیمه در بیمه نامه‌های درمانی می‌باشد و اثر غیر مستقیم آن آثاری است که شیوع این بیماری در اقتصاد جهانی  وارد نموده است که به سبب آن موجب کاهش در آمدها و افزایش هزینه ها گردیده است.

حمایت از تولیدکنندگان با ایجاد حاشیه امن و آرام

رئیس شرکت بیمه ایران معین اظهار کرد: امسال سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده این  شرکت‌ بیمه ای راهبردی برای اجرایی کردن این شعار در دستور کار خود قرار داد است، بطور مثال باحمایت‌های و مشاوره های بیمه ای به  تولید کنند حاشیه امنی را برای تولید کننده فراهم آورده ایم تا برای حفظ سرمایه هایشان در قبال حوادث جاری تولید کننده با آسودگی خاطر فعالیت خود را انجام می‌دهد و سرمایه خود را با خدمات ویژه و مناسبترین هزینه بیمه کند.

وی گفت:قطعا ایجاد این حاشیه امن و آرام باعث می‌شود که تولیدکنندگان در زمینه تولید پیشرفت بهتری داشته باشند و تمام سرمایشان بیمه باشد و شرکت بیمه  در صورت خسارت احتمالی و برسی‌های کارشناسی  خسارت حاصله را جبران کند

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بیمه ایران معین بیمه تکمیلی کرونا ویروس شرکت بیمه ایران معین شرکت بیمه ای بیمه نامه بیمه ایی بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر

دختران و پسران آبادان و خرمشهر از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در رشته علوم تجربی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

 ۸۸۴نفر،۶۳۵خانم و ۲۴۹مرد در گرده آزمایشی تجربی در خرمشهر و ۶۶۷نفر،۳۶۸خانم و ۲۹۹مرد در گروه آزمایشی تجربی در آبادان در کنکور سراسری رشته علوم تجربی به رقابت می پردازند‌.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد