Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:03:55 GMT

افزایش ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی مستمری‌ها از شهریور

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۰۲۸

افزایش ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی مستمری‌ها از شهریور

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای غیر حداقل بگیران بعضا تا ۸۰۰ هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان تعیین می‌شود.

به گزارش ایمنا، مصطفی سالاری درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و مصوبه امروز دولت در این باره توضیح داد: امروز با تصمیم رئیس جمهور و پیگیری های وزیر رفاه  ۳۲ هزار میلیارد تومان بابت رد دیون به تامین اجتماعی داده شد که بتوانیم از این محل متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هرسال هزینه متناسب سازی بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود و انشاءالله ظرف ۳۰ تا ۴۰ روز آینده محاسبات و صدور احکام را انجام دهیم و نهایتا اول شهریور مبلغ همسان سازی را اعمال و پرداخت کنیم.

سالاری درباره میزان افزایش حقوق ناشی از همسان سازی گفت: برای حداقل بگیرها حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان و برای غیرحداقل بگیران بعضا تا ۸۰۰ هزار تومان هم افزایش خواهیم داشت که به تناسب سنوات خدمت و وصولی فعلی شان تعیین میشود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه این افزایش، غیر از بن خانوار و مسکن و ... است؟ گفت: درباره این اقلام حقوقی هم احتمالا امروز تصمیم گیری کنیم که بن خانوار و حق مسکن را افزایش دهیم که جزئیات آن را اعلام و همزمان با متناسب سازی اعمال می کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 432765

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مستمری بگیران افزایش حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی حق مسکن بن خانوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق همسان سازی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری